מיתוג מחדש לערוצי CBS בישראל; ישדרו את "שושלת" ו"טווין פיקס"

הערוצים CBS דרמה ו-CBS ריאליטי, שיעלו בדצמבר בהוט וב-yes, ישדרו בין היתר את "השופטת ג'ודי", "48 שעות" ושידורים חוזרים של סדרות נוסטלגיות

רשת CBS האמריקנית ממתגת מחדש את ערוצי הטלוויזיה שלה המשודרים בישראל באמצעות אולפני CBS הבינלאומיים וספקית הטלוויזיה צ'לוזון.

על הפרק שני ערוצים - CBS דרמה ו-CBS ריאליטי, שישדרו בין היתר סדרות כמו "השופטת ג'ודי" הפופולרית, "48 שעות" זוכת האמי וכן שידורים חוזרים של סדרות ישנות (שחלקן זכו לאחרונה לעיבודים מחודשים), כמו "שושלת", "הוואי 5-0" ו"טווין פיקס".

שני הערוצים, שישודרו החל מדצמבר בהוט וב-yes, יחליפו את המותגים הקיימים "ריאליטי" ו"רומנטיקה". ערוץ CBS Reailty ילווה בתרגום לעברית ובדיבוב לרוסית, בעוד ערוץ CBS Drama ילווה בדיבוב לרוסית ויתורגם לעברית בלעדית ללקוחות yes.

לדברי ארמנדו נונז, נשיא ומנהל חטיבת ההפצה של CBS, "זה מרגש לגדול, להרחיב את השותפות הזו ולהציע לקהלים בישראל את ההזדמנות לצפות בסדרות פופולריות וקלאסיות מבית CBS".

עמי אלה, מנכ"ל אלה תקשורת, נציגת קבוצת Chello בישראל, הוסיף כי "אנחנו שמחים מאוד להיות לראשונה משיקי מותג בסדר גודל של CBS בישראל, מהלך שיעשיר מאוד את היצע התוכן בשנים הקרובות. קבוצת Chello רואה בשוק הישראלי הזדמנות גדולה להרחבת עסקיה, והשקת CBS הוא מהלך משמעותי בכיוון".

אלה תקשורת מפיצה בישראל ערוצים כמו ערוץ הכלכלה בלומברג, ערוץ הספורט Extreme, ערוץ הגברים Outdoor, הערוץ האיטלקי Mediaset ועוד.