דרורי-שלומי ו-JWT ישראל מתמודדים על תקציב בנק אגוד

‎לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון

משרדי הפרסום דרורי-שלומי ו-JWT ישראל נדרשו לסבב שני, מקצה שיפורים, במסגרת ההתמודדות על תקציב הפרסום של בנק אגוד. משרד הפרסום השלישי שהתמודד על התקציב, לעומק התודעה, נשאר ככל הנראה מחוץ לתמונה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בבנק אגוד הוחלט לאחרונה על יציאה למכרז. הבנק פנה למספר משרדי פרסום, ביניהם ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, לעומק התודעה, דרורי-שלומי ו-JWT ישראל.

המשרד הזוכה יתחיל לעבוד על התקציב כבר ברבעון הנוכחי, מתוך מטרה לעלות בקמפיין ראשון כבר בינואר 2013.

מבין המשרדים שהוזמנו להתמודד, לא כולם מיהרו לקחת חלק בהתמודדות, שכן בענף מודעים לקשר האישי-מקצועי הארוך בין יורם דרורי, מבעלי דרורי-שלומי, עם מנכ"ל בנק אגוד, חיים פרייליכמן, עוד מתקופת פעילותו כמנכ"ל אדנים וכמנכ"ל בנק טפחות.

יצוין כי רוב משרדי הפרסום בעשירייה אינם יכולים לקחת חלק בהתמודדות על התקציב, בשל טיפול בתקציבים מנוגדי אינטרסים.

בחודשים האחרונים, תקציב בנק אגוד הופקד זמנית בידי משרד הפרסום לעומק התודעה, וזאת לאחר שהופסקה ההתקשרות עם גלר-נסיס, שטיפל בתקציב בשנים האחרונות. לעומק התודעה מטפלים במקביל בתקציב האינטראקטיב של הבנק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

תקציב בנק איגוד
 תקציב בנק איגוד