CNN ובלומברג יקימו אולפנים מיוחדים בוועידת ישראל לעסקים

שתי רשתות השידור הבינלאומיות יקיימו ראיונות, דיונים ופרשנויות בימי הוועידה, אשר יועברו בשידורים חיים לרחבי העולם

המצב הביטחוני והבחירות הקרבות ממקמים את ישראל תחת הרדאר של התקשורת הבינלאומית. שתי הרשתות הבינלאומיות המובילות - בלומברג, אתר חדשות הפיננסים הגדול בעולם; ורשת CNN, מרשתות הטלוויזיה הפופולריות בעולם - הבטיחו את השתתפותן בוועידת ישראל לעסקים 2012, שתתקיים השנה בצל האירועים הגיאופוליטיים ולקראת הבחירות הקרובות.

כחלק מהעניין התקשורתי של ישראל בראייה הבינלאומית, ישגרו הרשתות את כתביהן הבכירים לסקר את הוועידה, ובהם ריצ'רד קווסט, העיתונאי הכלכלי המוביל ב-CNN, ומאריאם נמאזי, מנחה תוכנית הדגל של ערוץ הטלוויזיה של בלומברג.

הרשתות הרשתות יקיימו ראיונות, דיונים ופרשנויות בימי הוועידה, אשר יועברו בשידורים חיים לרחבי העולם.

קיומה של ועידת ישראל לעסקים בצל מבצע עמוד ענן ולקראת הבחירות הצפויות בחודש ינואר, מגבירים את העניין התקשורתי בישראל ובכלכלתה והופכים את הדיון בנושאי הוועידה למהותי לקביעת סדר היום הבינלאומי האזורי, הלכה למעשה.

ימי הוועידה יוקדשו השנה לדיונים אופרטיביים על ההשלכות המעשיות של האירועים הביטחוניים האחרונים בראייה ישראלית ובינלאומית, תוך התייחסות למכלול ההשלכות הנגזרות מהמצב הביטחוני על כלכלת ישראל וכלכלת הדרום בפרט, יחסי ישראל וארה"ב, מזרח תיכון חדש, סיכונים והזדמנויות לשנת 2013 ועוד.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012