גלידת שטראוס אוספת מוצרים בגלל טעות דפוס על כשרות פרווה

הודיעה על איסוף אריזות חיסכון של גלידות שטראוס המכילות 2 ליטר בטעם שוקו עוגיות וניל צ'יפ, הנושאות תאריך אחרון לשיווק 17-18.4.2012

חברת גלידת שטראוס, שבבעלות יוניליוור, הודיעה היום (ה') על איסוף אריזות חיסכון של גלידות שטראוס המכילות 2 ליטר בטעם שוקו עוגיות וניל צ'יפ, והנושאות תאריך אחרון לשיווק 17-18.4.2012.

הסיבה לאיסוף היא חשש לטעות דפוס המציינת כי מדובר במוצר פרווה במקום "חלבי", המוטבעת על מכסה האריזה. הטעיה כזו עשויה להיות משמעותית לרגישים לחלב, ולפיכך הם נקראים שלא לצרוך את המוצר. גם לציבור שומרי הכשרות ההטעיה משמעותית.

בהודעתה מדגישה יוניליוור כי ככל הנראה מדובר בכמות מצומצמת של מוצרים חלביים אשר בהם קיים חשש לטעות האמורה. עוד צוין כי בתחתית האריזה אכן מצוין כי המוצר חלבי. לאור החשש לטעות הוחלט לאסוף את המוצר מהמדפים.

צרכנים שיש ברשותם מוצר כזה מוזמנים לפנות אל מוקד שיתוף הצרכנים של גלידת שטראוס בטלפון 1-800-77-00-88.

בהודעה ציינה החברה: "אנו מתנצלים על הטעות ומודים לצרכנינו על ההבנה ושיתוף-הפעולה. גלידת שטראוס רואה עצמה מחויבת לציבור הצרכנים ובריאותם. חברתנו תמשיך לפעול לשביעות-רצונם של צרכנינו, ואנו מקווים כי ימשיכו ליהנות ממגוון מוצרי החברה גם בעתיד".

בתוך כך, אתמול (ד') דיווחה שופרסל כי הוגשו נגדה שתי בקשות להכרת בתביעות כייצוגיות על רקע הודעות לאיסוף מוצרים של המותג הפרטי שהפעילה הרשת בשנה האחרונה, כאשר לפי הטענות הודעות הרשת לא היו שקופות ומלאות.