סלקום מדווחת על 100 אלף מצטרפים לתוכנית טוטאל

לדברי סלקום, התוכנית הפכה למוצר דגל ומשלבת בין האינטרנט, השיחות הבינלאומיות והטלפוניה של 013 נטוויז'ן לבין הסלולר של סלקום בחשבונית אחת

חברת הסלולר סלקום מדווחת היום (א') על 100 אלף מצטרפים חדשים לתוכנית סלקום טוטאל. לדברי סלקום, תוכנית סלקום טוטאל הפכה למוצר דגל של החברה כקבוצת תקשורת, והיא משלבת בין האינטרנט, השיחות הבינלאומיות והטלפוניה של 013 נטוויז'ן לבין הסלולר של סלקום בחשבונית אחת.

לדברי יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "סלקום טוטאל הינו מוצר דגל, שמציג נתוני הצטרפות מרשימים בפרק זמן קצר ומהווה הצעת ערך משמעותית לקהלים שונים. ריכוז השירותים: הסלולרי, הקווי, אינטרנט ושיחות בינלאומיות תחת חשבונית ו'בית' אחד הינו פתרון לצורך אמיתי של הצרכן המשפחתי והעסקי".

סבג הוסיף: "בחרנו לציין 100 אלף מצטרפים בקמפיין מרגש שפונה לכל ישראלי ומציג את הייחוד התרבותי שלנו בצורך הבסיסי של איחוד משפחות. בחרנו בעלייה האתיופית, שהיא האחרונה והמרגשת שחווינו כעם, ושאקטואלית בשבועות האחרונים עם גל עולים נוסף".

מהלך סלקום טוטאל הושק לראשונה ביולי 2012 כחבילת תקשורת משולבת של מוצרי 013 נטוויז'ן וסלקום לקהל המשפחתי, תחת חשבון אחד ושירות אחד. לאור אהדה גדולה בקרב הלקוחות, היא הורחבה והותאמה גם לקהל הלקוחות העסקיים.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, מסר: "עם ההצלחה של סלקום טוטאל אי-אפשר להתווכח. הלקוח מעדיף חבילת תקשורת משולבת בחשבון אחד, שירות אחד ובמחיר אחד".