ברוקלין נגד ניקס? פחות יקר ממה שחשבתם

מחירי הכרטיסים ירדו ב-36% בהשוואה למועד המקורי של המשחק בתחילת החודש, שנדחה בגלל סופת סנדי; ועדיין זה לא יהיה זול: 584 ד' בממוצע לכרטיס

המשחק המדובר בין ברוקלין נטס לניו יורק ניקס, ששובץ לפתיחת עונת ה-NBA ונדחה בגלל סופת סנדי, יתקיים הלילה ב"ברקליס ארינה" החדש בברוקלין. אלא שהטירוף סביב מחירי הכרטיסים שאיפיין את המועד המקורי של המשחק שתוכנן ל-1 בנובמבר, פחת באופן משמעותי.

מחיר כרטיס ממוצע למשחק הלילה בשוק הכרטיסים מיד שנייה עומד, לפי חברת TiqIQ.com שסוקרת את כל אתרי הכרטיסים המרכזיים, על 584 דולר בממוצע לכרטיס. כהשוואה, מחיר כרטיס ממוצע למועד המקורי של המשחק עמד על 913 דולר - ירידה של כ-36%. מדובר בנתון מפתיע מעט, לאור העובדה ששתי הקבוצות פתחו את העונה מצוין: הניקס מובילים את הבית האטלנטי עם מאזן 3-9, בעוד שהנטס עם מאזן 4-8 כולל חמישה ניצחונות רצופים בברוקלין. הכרטיסים היקרים למשחק נמכרים עבור סכום של כ-2,220 דולר לכרטיס.

זהו המשחק השלישי הכי יקר העונה ב-NBA מבחינת מחירי כרטיסים. המשחק היקר ביותר העונה בשוק הכרטיסים מיד שנייה, נכון לעכשיו, הוא בין מיאמי היט ללוס אנג'לס לייקרס שיתקיים ב-17 בינואר, אחריו המשחק בו יארחו הניקס במדיסון סקוור גארדן את הלייקרס ב-13 בדצמבר, שנמכר נכון לעכשיו עבור מחיר ממוצע של 599 דולר לכרטיס.

בבניית ה"ברקליס ארינה" בברוקלין הושקע סכום של כמיליארד דולר. הוא האולם החדש ביותר בליגה, ונפתח רשמית לפני כחודש.