ג'ו טסאי, ממייסדי ענקית המסחר המקוון הסינית, חתם על הסכם לרכישת 49% מקבוצת ה-NBA של מיכאיל פרוחורוב, לפי שווי שיא של 2.3 מיליארד דולר ■ העסקה כוללת אופציה לרכוש את השליטה ב-2021
המיליארדר הרוסי רכש את כל המניות של קבוצת ה-NBA (החזיק לפני העסקה ב-80%) ושל האולם הביתי שלה (45%)
המיליארדר הרוסי מגדיל את פורטפוליו אחזקות הספורט שלו עם רכישת ה"נסאו קוליסאום" בשכונת לונג איילנד; האולם צפוי להיות המגרש הביתי של קבוצת ה-NBDL החדשה שתקום בעונת 2016/17
עונה "שפויה", באופן יחסי, בליגה הטובה בעולם: רק חמש מתוך 30 הקבוצות ישלמו "מס לוקסוס"; ברוקלין נטס מובילה עם 20 מיליון דולר
הבעלים הרוסי של קבוצת ה-NBA רוצה להשאיר בידיו 51% מהמניות שלה - ולמכור את היתר לפי שווי גרנדיוזי ■ ברוקלין נטס סיימה את העונה הקודמת בהפסד תפעולי של 100 מיליון ד', ולא צפויה לעבור לרווחיות גם בשנתיים הבאות
הפסיק את ההתקשרות עם חברת Evercore Partners - אותה מינה לנהל עבורו את הליך מכירת קבוצת ה-NBA ■ גורמים: המחיר הנדרש - 2 מיליארד דולר - היה גבוה מדי למשקיעים
דיווח: הממשלה של המדינה מהמפרץ הפרסי, שכבר מושקעת חזק בכדורגל האירופי - בוחנת אפשרות לרכוש את השליטה על קבוצת ה-NBA ברוקלין נטס מידיו של האוליגרך מיכאיל פרוחורוב
קבוצות NBA נמכרות בשנים האחרונות בקצב שיא (12 קבוצות מאז 2010), והאקזיט של המוכרים עצום ברוב המקרים ■ עכשיו גם אטלנטה וברוקלין על המדף
הבעלים הזר הראשון בתולדות ליגת הכדורסל, ששילם 220 מיליון דולר עבור רכישת ברוקלין - החל בגלוי בהליך חיפוש אחר רוכשים חדשים לקבוצה
למה תחסוך ברוקלין נטס 15 מיליון דולר משחרור הפורוורד הרוסי; ואיך זה קשור ליכולת מימוש החוזה של הגארד הישראלי בניו אורלינס פליקנס
דיווח: המיליארדר הרוסי, שהשתלט על קבוצת ה-NBA שמוערכת ב-1.2 מיליארד דולר ב-2010, שוקל למכור
מדובר בהפסד הכבד אי פעם של קבוצת NBA; הלייקרס? למרות עונה זוועתית במגרש עדיין סיימו ברווח של 100.1 מיליון ד', הבולס סיימו בפלוס 61 מיליון
ברוס רטנר, שמחזיק ב-20% מהפרנצ'ייז, צפוי למכור את אחזקותיו לפי שווי השיא הנ"ל ■ ב-2003 רכש את כלל מניות הקבוצה עבור 300 מיליון דולר
איך קרה ששתי הקבוצות של ניו יורק, הנטס והניקס, ששוברות העונה שיאי בזבוזים על שכר שחקנים (304 מיליון דולר ביחד), שוברות גם שיאי פאתטיות על הפרקט?
הקומישינר דייויד סטרן שיעזוב בפברואר את תפקידו אחרי 30 שנה, עושה את זה בטיימינג אדיר ■ הוא משאיר ליגה במצב מצוין, ועונה שמבטיחה להיות מרתקת
לקראת העונה החדשה, ב-NBA החליטו למסחר גם את האזורים שליד ספסלי הקבוצות ואישרו לקבוצות למכור שטחי פרסום; פרסום על החולצה? בינתיים לא
NBAמיכאיל פרוחורוב