לאחר 45% זינוק בפרטנר: במריל לינץ' מעלים המלצה ומחיר יעד

האנליסט חיים ישראל מעלה המלצה לפרטנר ל"קנייה" ומקפיץ פי 1.5 את מחיר היעד ■ ישראל: "כניסת חיים סבן לשליטה בחברה משנה את כללי המשחק"

לאחר זינוק של 45% של מניית פרטנר ברבעון מאז השפל שרשמה עם כניסת השחקנים החדשים לשוק הסלולר, במריל לינץ' נזכרו שדווקא עכשיו זה הזמן להעלות המלצה למניה ומחיר יעד.

חיים ישראל, אנליסט הטלקום של מריל לינץ', ממליץ היום (ג') על פרטנר ב"קנייה" לעומת המלצה קודמת של "תשואת חסר". מחיר היעד לפרטנר הוא 28.5 שקל - פרמיה של 15% על מחיר השוק, ופי 1.5 ממחיר היעד שסיפקו במריל לינץ' לפרטנר בהמלצה הקודמת ב-23 במאי השנה.

ישראל מייחס את הקפיצה בהמלצה ובמחיר היעד לכניסת חיים סבן לשליטה בחברה, מה ש"משנה את כללי המשחק" לדעתו.

ישראל מונה 4 סיבות מדוע כדאי להשקיע בפרטנר כעת: ראשית, העיסקה עשויה להקטין את עלות החוב של פרטנר, שכן היא תקנה לה גישה למימון זול יותר והחוב של סקיילקס לא ירחף מעליה יותר. שנית, כניסת סבן תיצור לדעתו בהירות במבנה בעלי המניות, ותאפשר להנהלת פרטנר להתחיל ולממש את הפוטנציאל המלא הטמון בחברה - שירותי טלויזיה, טלפון נייח ואינטרנט בפס רחב.

סיבה נוספת היא הבהירות שתיווצר לדעת מריל לינץ' בנושא הדיבידנד בחברה, ולדעת חיים ישראל, פרטנר תחזור לשלם דיבידנדים גבוהים. וסיבה אחרונה לדברי ישראל, היא ההתייצבות בסביבה התחרותית בשוק הסלולר הישראלי.

"חתימת ההסכם עם בזק והיישום המוצלח של תוכנית הרה-אירגון בפרטנר מציבים אותה בעמדה הטובה ביותר להתמודד עם הסביבה התחרותית המאתגרת", טוען ישראל. "ניתן לזהות סימנים של התייצבות שיעורי הנטישה משלוש חברות הסלולר הוותיקות ובתוכן פרטנר", לדבריו.

ישראל מתייחס גם למבצע החדש של גולן טלקום - סלולר ללא הגבלה ב-49 שקל בחודש, ואמר כי מדובר בתוכנית לא רציונלית - "הכדור האחרון" בארסנל התחמושת שלה לנסות ולהגדיל את נתח השוק".

לדברי ישראל, "פרטנר עדיין ניצבת בפני אתגרים ברבעונים הקרובים, אבל אנחנו אופטימיים לגבי 2013 ולמקורות ההכנסה של פרטנר".