עולים לרגל: צפו בכוכבי האופנה של החורף - הגרביונים

בהיעדר האפשרות להתעטף בצעיפי צמר עבים, כובעי קשמיר וכפפות עור, הפכו הגרביונים לפריט האופנה המנחם של החורף הישראלי ■ הנה כמה מהמגמות המובילות של הז'אנר לעונה

מודפסים

מודפסים זוהרה
 מודפסים זוהרה

זוהרה הוא מותג גרביונים ישראלי חדש יחסית, המציע גרביונים עם מוטיבים מעוטרים רומנטיים, אוונגרדיים וגיאומטריים, בצבעים מונוכרומטיים של שחור ולבן, לצד צבעוניות פחות שגרתית. רוב הגרביונים מקושטים בהדפסים מקסימים שנראים כאילו מישהו בכלל צייר אותם על כל גרב בעצמו. בקיצור, דוגמה מעולה לאקססורי שיגרום להופעה הכי מנומנמת שלכם לטפס גבוה.

זוהרה: ידידיה פרנקל 23, תל-אביב. 70-100 שקל

גיאומטריים

גיאומטריים אמיליו קוואליני
 גיאומטריים אמיליו קוואליני

משחקי הצורות והחיתוכים בגזרת הגרביונים תופסים מקום של כבוד במלתחת העונה הקרובה. משולשים, עיגולים, משבצות וזיגזגים פסים, נקודות - הדפסים גיאומטריים מעולם לא הונדסו טוב יותר על הרגליים. המגמה הדומיננטית ניכרת היטב בגרסתה האוונגרדית בקולקציית הגרביונים של אימיליו קווליני.

אמיליו קוואליני: להשיג בחנות של זוהרה. 85-200 שקל

אפורים

אפורים גק קובה
 אפורים גק קובה

על אף שהוא נראה "אפרורי", לצבע האפור יש תפקיד מרכזי בקולקציית הגרביונים של החורף הזה. מותג הגרביונים האיטלקי "גולדן ליידי" מציע מגוון רחב של גרביונים אפורים בגזרות קלאסיות, עשירים בהדפסים ובטקסטורות יפות ואופנתיות (פסים, תחרות, מעוינים ומשבצות), התואמים למגמה. מבחר מכובד לא פחות אפשר למצוא גם ברשת ג'ק קובה, המייבאת אלינו את מיטב מותגי הגרביונים מרחבי העולם.

ג'ק קובה: חנויות הרשת. 30-220 שקל

מנוקדים

מנוקדים Asos
 מנוקדים Asos

מאז שנות ה-50, הנקודות מקפידות להתקמבק אחת לכמה שנים. החורף הן מהוות חלק בלתי נפרד ממגמת ההדפסים ומופיעות על גבי שלל פריטי לבוש. כשהן קטנות, צפופות וצבעוניות יתקבל מראה צעיר ושובב. כעיגולים גדולים יותר, יתקבל מראה רטרו ואלגנטי בסגנון שנות ה-60. קולקציית גרביונים מנוקדת ושיקית במיוחד אפשר למצוא בחנות המקוונת והמצוינת של אסוס - מעוז השופינג הווירטואלי.

Asos.com. 15-120 דולר

מפוספסים

מפוספסים דלתא
 מפוספסים דלתא

מאוזנים או מאונכים, צרים או רחבים, אף מלתחה חורפית לא תוכל להיחשב למושלמת אם לא יהיה בה לפחות זוג גרביונים אחד מפוספס. העונה בולטת במיוחד מגמת הפסים העבים, רחבים וצבעוניים, שמגיעה תמיד עם ניחוח אירופי. גרביונים כאלה ישתלבו נפלא עם פריטים מפוספסים נוספים, למראה אורבני מלא בשיק.

דלתא. חנויות הרשת, המשביר לצרכן,OH&. 20-70 שקל

תחרה

תחרה אמיליו קוואליני
 תחרה אמיליו קוואליני

העונה מקבלת התחרה יחס שונה והופכת מתוספת מינורית לעניין המרכזי. אם עד לאחרונה בצבצה כקישוט צדדי, העונה היא כבר מכסה את כל הרגל והופכת למנה העיקרית של המראה החורפי. גם סוג התחרות משתנה - לא עוד תחרות בהירות ועדינות במראה שברירי, אלא תחרות דקורטיביות בעלות נוכחות עזה ומראה דרמטי.

אמיליו קוואליני: להשיג בחנות של זוהרה. 85-200 שקל

משובצים

משובצים אפרודיטה
 משובצים אפרודיטה

מי שמחפשת לעצמה מראה יותר מתוחכם, מרענן ועדכני לחורף, רצוי שתבחר לעצמה לפחות זוג אחד משובץ של גרביונים ואפשר שיהיה בצבעוניות ססגונית ועליזה, כך שאי אפשר יהיה לפספס אותו. בהתאם למגמה העולמית, השילובים המשובצים צבעוניים ודומיננטיים, לצד מבחר מגוון לא פחות של משבצות סולידיות ומונוכרומטיות יותר.

אפרודיטה: חנויות הרשת. 40 שקל

פרחוניים

פרחוניים אמיליו קוואליני
 פרחוניים אמיליו קוואליני

פרחוניים ההדפסים הפרחוניים חוגגים העונה על הרגליים. מרחוק זה נראה פשוט וקל, אבל ממבט קרוב מבינים שהפשטות הזו מחייבת רמת דיוק מוחלטת. האתגר הוא למצוא את המינון הנכון בשילוב ההדפס הפרחוני עם מראה הכללי, ואם אתן פאשוניסטיות מושבעות, אפשר לשלב בין ההדפסים, באווירת ה-"אול-אובר" שהשתלטה העונה על כל הקולקציות.

אמיליו קוואליני: ידידיה פרנקל 23, תל-אביב. 85-200 שקל