נעליים עם גרביים או בלי? זו השאלה שעלתה בפורומים בנושא אופנת גברים בעקבות קרסוליו הגלויים של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כשעלה לטיסה ביולי האחרון • עד כה, הדיון לא הוכרע
מדובר במותג לגילאי 6-17 הכולל גרביים, מצעים, נעלי-בית, אקססורייז, תחתונים, תיקים ופיג'מות ■ מחזור המכירות השנתי של המותג עומד על כ-20 מיליון דולר
בהיעדר האפשרות להתעטף בצעיפי צמר עבים, כובעי קשמיר וכפפות עור, הפכו הגרביונים לפריט האופנה המנחם של החורף הישראלי ■ הנה כמה מהמגמות המובילות של הז'אנר לעונה
אחרי שאיקאה עשתה לנו בית-ספר לריהוט ו-H&M לימדה אותנו שיעור באופנה, ההסתערות השבדית נמשכת: מותג הגרביים השבדי Happy Socks נכנס לשוק הישראלי
תשקיע בחטיבת הגרביים 4 מיליון שקל ■ מצפה למכירות של 20 מיליון שקל בתוך שנה וחצי - רובן בחו"ל
מעריכה כי תהפוך לספק מרכזי של נייקי בתחום הגרביים וכי המכירות השנתיות לנייקי יסתכמו בכ-90 מיליון שקל - פי 2 מאשר כיום תמורת הרכישה - 23.5 מיליון שקל 60 עובדים יועסקו לתקופה נוספת של חצי שנה עד שנה
ג'ו ביידןתרבות: אופנה