פרטנר הודיעה למשרד הפרסום JWT על הפסקת ההתקשרות

חברת הסלולר ‎‎קיימה פגישות עם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ ייתכן כי גם ‏ברוקנר-נטע-יער ייפלט ממערך הפרסום של החברה

‎‎השינויים במערך הפרסום של חברת פרטנר נכנסים לישורת האחרונה: ל"גלובס" נודע כי החברה הוציאה באחרונה מכתב רשמי למשרד הפרסום ‏JWT‏ ישראל, שבו היא הודיעה לו על הפסקת ההתקשרות עמו. המשמעות היא שבתוך 45 ימים מיום המכתב יחדל המשרד מלהיות חלק ממערך הפרסום של החברה.

‏עוד נודע ל"גלובס" כי פרטנר מתעתדת להתקשר עם משרד פרסום חדש עד תום השנה האזרחית (בעוד כ-3 שבועות). המתמודדים בישורת האחרונה הם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, שטיפל בעבר בתקציבי הפרסום של פלאפון וסלקום, ומשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, המטפל כיום בתקציב הפרסום של הוט. עם שני המשרדים נערכו בימים האחרונים פגישות. ‏

תקציב הפרסום של פרטנר כבר עבר טלטלה לפני כשנתיים, עת הוחלפו משרדי הפרסום הוותיקים של החברה, שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, בשני משרדים חדשים, ‏JWT‏ ישראל וברוקנר-נטע-יער, זאת לאחר מכרז שערכה פרטנר, שבו לקחו חלק גם יהושע ‏TBWA‏ , גליקמן-נטלר-סמסונוב וגלר-נסיס.

ואולם, מהר מאוד התברר כי ישנו למעשה זוכה נוסף: גליקמן אמנם לא זכה במכרז על תקציב פרטנר, שכן הפרזנטציה שייצר נתפסה כ"ישראלית מדי", אך זמן קצר לאחר מכן הועבר אליו תקציב הפרסום של סמייל 012 שבבעלות פרטנר, שטופל עד אז בגלר-נסיס. בהמשך, עם המיזוג שנערך בין 012 סמייל לפרטנר, הפך גליקמן דה-פקטו לחלק ממערך הפרסום של הקבוצה, אך לא הוכרז רשמית כמשרד הפרסום של פרטנר.

‏אבל ההתקשרות עם שני משרדים החדשים לא הוכיחה את עצמה לאורך זמן, בין היתר בשל השינויים הרגולטוריים שעבר שוק הסלולר כולו בתקופה זאת. כבר לפני מספר חודשים נראה היה כי השותפות של ‏JWT‏ מגיעה לקיצה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים האחרונים נבחנה בחברה האפשרות לצמצם את מערך הפרסום של קבוצת פרטנר, מ-3 משרדים לשניים, ולוותר על שירותיו של ‏JWT‏ ישראל. הכוונה לצמצם את מערך הפרסום הוצגה בימים האחרונים בפני ‏JWT‏ ישראל, שמצדו לא הרים ידיים ונלחם על התקציב. עתה, כשכבר נהיה ברור שהשינוי במערך הפרסום של החברה הוא עניין של זמן קצר, קיבל כאמור המשרד הודעה רשמית על הפסקת התקשרות.

‏ברוקנר-נטע-יער צפוי גם הוא לשלם את מחיר השינוי הצפוי. על-פי ההערכות, מקומו של גליקמן בטוח, ולראיה - לפני שבועות ספורים הוא עלה לראשונה עם קמפיין לפרטנר עצמה ולא ל-012.

‏דוברת פרטנר סירבה להתייחס לידיעה. ‏‎‎‏