מומחה לניתוח טכני: 3 מניות ללונג וישראלית אחת לשורט

הארי בוקסר, מומחה השקעות המתמחה בניתוח טכני המליץ בבלוג שכתב על מספר 3 המניות המועדפות עליו ללונג ועוד מספר מניות לשורט, ביניהן גם מניית שבבים ישראלית

הארי בוקסר, מומחה השקעות המתמחה בניתוח טכני המליץ בבלוג שהוא כותב על 3 מניות לאסטרטגיית לונג ו-3 לאסטרטגיית שורט, ביניהן גם מלאנוקס הישראלית, שסובלת לאחרונה מגל מימושים מהותי.

1. Aegerion Pharmaceuticals - (סימול: AEGR) - בוקסר טוען כי במהלך אוקטובר מניית הפארמה נהנתה מראלי גדול ומאז היא נסוגה לאחור ויצרה תבנית טכנית המכונה wedge pattern במהלך 6 השבועות האחרונים. במהלך 3 ימי המסחר האחרונים המניה נסחרת בתחתית התבנית, סביב הממוצע נע 50 ולכן הוא מעריך כי היא תבחן בקרוב את רמת ההתנגדות של 23-23.25 דולר. "אם היא תחצה את ההתנגדות הזו אז היעד הבא הוא 26 דולר ולאחר מכן 29 דולר", הוא מסביר.

2. Celsion Corp - (סימול: CLSN) - בוקסר טוען כי כאשר בוחנים את גרף החודשי במהלך ה-6 השנים האחרונות, ניתן לראות כי היא בנתה תעלה טכנית מבוססת והיא עשויה לפרוץ ממנה בכל רגע. למעשה, הוא טוען כי כבר התחילה את הפריצה ולכן יש לעקוב אחר מחזורי המסחר ולראות אם היא תמשיך לעלות במחזורים גבוהים, אז היא עשויה להגיע לרמה של 12 דולר.

3. יוני פיקסל - (סימול: UNXL) אחת המניות ש"התפוצצו מעלה" ביומיים האחרונים ממחיר של 12 דולר למחיר של 15 דולר, אולם נסוגה לאחור לרמה של 12.8 דולר. למעשה, המניה יצרה גבהים ותחתיות חדשים, סימן שורי מובהק. בוקסר מעריך כי.

אז מה הוא אומר על מלאנוקס?

בוקסר טוען כי מניית השבבים הישראלית נמצת במגמת ירידה מהשיא שכבשה בספטמבר, ואף ניסתה מספר פעמים ליצור ראלי חדש אך לשווא. בוסקסר מערכיך כי הגל הדובי שמניית החברה חוותה בשבועות האחרונים עשוי להוביל אותה לרמה של כ-50 דולר.