נמשכת מלחמת המחירים ברשתות השיווק בכפר-סבא

שבוע לאחר פתיחת סניף רשת השיווק cost365 בכפר-סבא, המבצעים ברשת יינות ביתן עדיין בתוקף: עוף טרי בשקל אחד לק"ג ומבחר ירקות ב-9 אגורות בלבד

מלחמת המחירים שפרצה בשבוע שעבר בעיר כפר-סבא, בעקבות פתיחת הסניף השני ברשת cost365 של המשביר לצרכן, נמשכת - כך עולה מבדיקת "גלובס".

גם היום (ב') נרשמה רמת מחירים נמוכה במיוחד באזור התחרות, כשרשת יינות ביתן, המובילה את מלחמת המחירים, השאירה על כנם את כל המבצעים שהשיקה בשבוע שעבר, וכך מוצרים רבים ממשיכים להימכר במחירי הפסד.

ברשת יינות ביתן, שבבעלות נחום ביתן, נמכר גם היום עוף טרי במחיר של 1 שקל בלבד לק"ג, ומבחר ירקות (עגבניות, מלפפונים, כרוב לבן וחצילים) נמכרו במחיר של 9 אגורות בלבד. המחירים מוגבלים לרכישה של 3 ק"ג מכל סוג ומותנים בקנייה של 100 שקל בחנות.

בנוסף נמכרים ביינות ביתן 4 במבה אסם 80 גרם ב-10 שקלים, אורז פרסי סוגת ב-4.99 שקלים, שישיית מי עדן ב-7 שקלים, מרכך כביסה סוד 4 ליטר ב-10 שקלים, שוקו יטבתה 2 ליטר ב-13.99 שקל, קוטג' ב-3.59 שקלים, ק"ג אורז מיה ב-1.99 שקלים, חיתולי האגיס ב-40 שקל, מטרנה 700 גרם ב-45 שקל ועוד.

ביינות ביתן הפסיקו את מבצע המכירה של 4 ק"ג דג סלמון טרי ב-100 שקל, ובמקומו השיקו מבצע למכירת דג דניס ב-20 שקל לק"ג - פחות משליש ממחירו בשוק.

ב-cost 365, שנמצאת בשליטת קבוצת המשביר של רמי שביט, המשיכו גם השבוע את מבצעי המכירה, לרבות רשימת מוצרים שנמכרים במחיר של 3.65 שקלים בלבד. יחד עם זאת, הרשת בחרה שלא להגיב לכלל המבצעים ברשת יינות ביתן.

גם ברשת "יש" של שופרסל נמשכים מבצעי המכירה בקטגוריית הדגים, העופות והירקות שנמכרים ב-9 אגורות בלבד לק"ג.

"אין הגבלת זמן"

פדיון הסניפים באזור התחרות רשם מאז פרוץ מלחמת המחירים בשבוע שעבר עלייה של עשרות אחוזים, אם כי יש להניח כי הפעילות שם הפסדית.

ברשת יינות ביתן הבהירו גם היום כי אין להם כוונה לעצור לפי שעה את מלחמת המחירים. "כפי שאמרנו, אנחנו נמשיך את מלחמת המחירים ללא הגבלת זמן", אומר ל"גלובס" ערן וידר, סמנכ"ל המכירות ברשת.