השיחה: יונית לוי עדת מפתח

מדוע זומנה אשת הטלוויזיה להעיד? ■ מי הגיעו לערב הגאלה החגיגי של הפילהרמונית? ■ וגם: לטובת מה התגייסו יוסי רוזן ומאיר שני?

עורך "מעריב" לשעבר, ניר חפץ, ואודי הירש ומיקי לוי, הגישו היום (ג') כתב הגנה בתגובה לתביעת הדיבה שהגיש נגדם העיתונאי עידו רוזנבלום בסך 200 אלף שקל.

בתביעה נטען כי פרסום ב-NRG, השייך ל"מעריב", הכפיש את רוזנבלום בצורה שקרית, כשטען כי בעת הופעת להקת "רד הוט צ'ילי פפרז", שבה בילה עם רעייתו יונית לוי, תקף רוזנבלום באלימות צלם. רוזנבלום טוען כי לא תקף את הצלם.

הנתבעים טוענים כי תביעתו של רוזנבלום היא תביעת-סרק חסרת בסיס, ולהוכחת טענותיהם הודיעו לבית המשפט כי הם יזמנו לעדות מטעמם את לוי, "על מנת שזו תשטח בפני בית המשפט את השתלשלות העניינים לה היתה עדה".

תצוגות או לא להיות

במסגרת היום הראשון של שבוע האופנה של תל-אביב, GINDI TLV FASHION, הגיעו אתמול (ב') מאות מוזמנים לצפות בתצוגות האופנה השונות שנערכו במקום ולהתעדכן בקולקציות החדשות שהוצגו.

דורין אריסון, שבוע האופנה גינדי ת
 דורין אריסון, שבוע האופנה גינדי ת

דורין אריסון

לתצוגה של מותג האופנה סמפל של האחיות עינב זיני ונופר מחלוף הגיעו דורין אריסון, דליה ממרוד, לאה גלובוס, טלי זהבי רעייתו של פיני זהבי, דנה אביב, לימור בלדב, רג'ין גנזי, גילה אירוני, ברוריה לקנר ועוד. בין האורחים הרבים שהגיעו לתצוגת האופנה של המעצב ששון קדם נצפו מנור גינדי, יגאל שרמייסטר, חנה ובני פרי-זן. דליה רבין ובתה נועה רוטמן הגיעו לפרגן למעצבות טובל'ה ונעמה חסין.

ציפי שטראוס, שבוע האופנה גינדי ת
 ציפי שטראוס, שבוע האופנה גינדי ת

ציפי שטראוס

בתצוגה של גדעון אוברזון וקארן אוברזון נצפו רעיה שטראוס בן-דרור, ד"ר ציפי שטראוס, זיוה להט, יעל מצנע, רונית רייכמן להט, איריס שלמון, יולי תמיר, מיכאלה ברקו ועוד. הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX, אירח מוזמנים רבים לצפות איתו בתצוגת האופנה של המותג אמריקן איגל שאותו הוא מייבא לישראל. התייצבו: רמי שביט, תמר יסעור, שלומי גבאי, נאוה ברק, מודי ושרון כידון, דני לוזון, ארנון תורן, מיכל המאירי ורמי לוי.

רוזן ושני מתגייסים

בסוף השבוע עלה בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות קמפיין טיזרי בהשתתפות מיטב סלבריטאי ישראל ואנשי עסקים כשהם מחזיקים שלטים שעליהם הכיתוב 1מ-100. בין הפרצופים המוכרים שצולמו לקמפיין השף חיים כהן, מאיר שני יו"ר אלו"ט בהתנדבות, יוסי רוזן, איזי בורוביץ' חבר מועצה ציבורית באלו"ט, עו"ד בני דון יחיא, הדוגמנית בר רפאלי ונוספים. מדובר בקמפיין של עמותת אלו"ט והורים לילדים אוטיסטים בישראל, שפתחו במאבק חירום למען עתיד ילדיהם ולמען שמירה על זכויותיהם.

יוסי רוזן מאיר שני / צילום: שלומי מזרחי
 יוסי רוזן מאיר שני / צילום: שלומי מזרחי

יוסי רוזן ומאיר שני. צילום: שלומי מזרחי

הכיתוב על השלטים מתייחס לכך שאחד מכל 100 ילדים בישראל מאובחן כאוטיסט. ההחלטה לצאת למאבק היא על רקע העלייה הדרמטית והמדאיגה במספר הילדים האוטיסטים, בעוד שתקציבי המדינה לטיפול בהם לא מועלים בהתאמה, ולפיכך רבים מהם נותרים בלא התנאים המגיעים להם על-פי חוק.

רמי לוי בפסק זמן נשיאותי

איש העסקים הירושלמי רמי לוי, בעל השליטה ברשת "רמי לוי שיווק השקמה", חגג בראשון 57 חורפים. לכבוד האירוע לקח לוי פסק זמן ממבול המבצעים שבהם הוא עסוק ביום-יום ויצא לחגיגה רומנטית. לוי נסע מעיר הקודש עם רעייתו עדינה, למלון "קראון פלזה על הים" לסוף שבוע מפנק במיוחד בתל-אביב. כיאה לאורחי VIP, שוכן הזוג בסוויטה הנשיאותית החדשה של המלון אשר הושקה ממש לאחרונה. האירוח כלל ארוחת ערב מפנקת אליה הגיעו גם מספר מצומצם של חברים קרובים של בני הזוג. אבי לוי מנכ"ל המלון הפתיע את חתן יום ההולדת בעוגה וכמובן איחל מזל טוב, בריאות ואושר.

הפילהרמונית בערב חגיגי בהילטון

אמש נערך אירוע הגאלה השנתי של קרן התזמורת הפילהרמונית. מאות נציגי האלפיון העליון של ארצנו הקטנטונת נהרו לקונצרט מיוחד ולארוחת ערב חגיגית באולם הנשפים במלון הילטון בתל-אביב.

שרי אריסון, אלפרד אקירוב, אירוע הגאלה של התזמורת הפילהרמונית / צילום: יוסי כהן
 שרי אריסון, אלפרד אקירוב, אירוע הגאלה של התזמורת הפילהרמונית / צילום: יוסי כהן

שרי אריסון ואלפרד אקירוב

בערב המוקפד, שנערך בחסות בנק הפועלים, ניגנה התזמורת את "ארבע העונות בבואנוס איירס" מאת אסטור פיאצולה, יחד עם המנצח והכנר המפורסם יוליאן רחלין. מחירי הכרטיסים לאירוע נעו מ-1,400 שקל לכרטיס בודד עבור הקונצרט וארוחת הערב, ועד 50 אלף שקל לשולחן. הכסף שנאסף מיועד לקידום תוכניות לחינוך מוזיקלי לילדים, לנוער ולמבוגרים, שמירה על רמת המצוינות האמנותית של התזמורת, מימון סיורים של התזמורת ברחבי העולם לרבות קונצרטים בפסטיבלים בינלאומיים.

בנצי צילר, יעל אלמוג, אירוע הגאלה של התזמורת הפילהרמונית / צילום: יוסי כהן
 בנצי צילר, יעל אלמוג, אירוע הגאלה של התזמורת הפילהרמונית / צילום: יוסי כהן

בנצי צילר ויעל אלמוג

אירחו: יו"ר דירקטוריון הקרן עו"ד מיקי צלרמאיר, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית אבי שושני, מנהלת קרן התזמורת טלי גוטליב. תרמו ונהנו: אלפרד וחוה אקירוב, שרי אריסון, ישעיהו לנדאו ורעייתו, מיכל ודוד פורר, שוקי מדנס, רמי ואתי כספי, טובה וסמי סגול, יונל כהן, פנינה ומשה אדרי, עמי וליזיקה שגיא, פיני כהן, אמנון ונאווה דיק, יהודה ותמי רוה, אבי לוי, עמיקם כהן, דוד ועדה ליבאי, ברונו לנדסברג ויהודית אולמן, יאיר סרוסי, אירית ואורני איזקס ון, שרה ומיכאל סלע, חנינא ברנדס, רפי מהודר, צבי ואיילת ימיני, ד"ר יעל אלמוג ובן זוגה בנצי צילר, רמי ואירינה שלמור, איל חומסקי, יאיר וגדעון המבורגר, רותי ומאיר שטרית, דודי ויסמן, מיכה גייגר, רון ויעל חולדאי ונוספים.