HTC תספק 10,000 סמארטפונים לחח"י ב-20 מ' ש'

יבואנית מכשירי HTC בישראל, טאץ' גרופ, זכתה במכרז לאספקת סמארטפונים לעובדי חברת חשמל ■ במכרז התמודדו בנוסף החברות LG, סמסונג, מוטורולה וסוני מובייל, והוא אחד הגדולים ב-2012

יבואנית מכשירי HTC בישראל, טאץ' גרופ, זכתה במכרז לאספקת 10,000 מכשירים לעובדי חברת החשמל. עלות העסקה של טאץ' גרופ מוערכת ב-20 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

את המכרז ניהלה פרטנר בשיתוף פעולה עם נציגי חברת החשמל והוא ככל הנראה אחד המכרזים הגדולים ביותר שהיו בשוק התקשורת ב-2012 שבו זכה דגם ספציפי אחד. במכרז התמודדו בנוסף החברות LG, סמסונג, מוטורולה וסוני מובייל.

פרטנר זכתה במכרז חברת חשמל ב-2011 וכחלק מהמכרז התחייבה לספק גם מכשירים סלולריים לעובדים. הזכייה של טאץ' גרופ משפרת את נתח השוק שלה בשוק הישראלי.

הדגם שזכה הוא ה-One S של HTC, סמארטפון מבוסס אנדרואיד, המגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ', עיצוב דק ומוצלח ומעבד חזק (כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ). מדובר במכשיר עם מפרט מוצלח יותר וגם חדש יותר מזה של המתחרות, אולם הזכייה מפתיעה: HTC הוא יצרן פחות מוכר מהמתחרים ובמיוחד מהגלקסי אס 2 של סמסונג.

מבחינת HTC מדובר בזריקת מרץ למכירות הטלפונים שלה בישראל. חברת סוני מובייל, שאותה מייבאת ברס אלקטרה, זכתה לאחרונה גם היא במכרז של בזק, שלו תמכור 4,000 סמארטפונים מדגמי ארק S ואקספריה S.