חוזרים לשדרה: תכירו את מלון הבוטיק בשדרות רוטשילד

מלון בוטיק חדש בשם דה רוטשילד, הכולל 25 סוויטות גדולות יותר מהרגיל ומתאימות לשהייה ממושכת של יותר מימים אחדים

בפעם האחרונה שבה ביקרתי ברוטשילד 71, הוא היה בניין שבו הושכרו דירות תל אביביות קטנטנות במחירי בועה. חלפו כמה שנים, ואת מקומן של הדירות החליף מלון בוטיק חדש בשם דה רוטשילד, הכולל 25 סוויטות. כיאה למלון בוטיק, יש בו לובי פונקציונלי עם כיבוד קל ועם שתייה, המשמש בעיקר להרשמה או להמתנה קצרה בדרך לחדר או ממנו. הוא מעוצב בצבעוניות חמה, עם הרבה עץ, מראות ושטיחי טלאים טרנדיים, ואוחז בכל המאפיינים של מלון בוטיק.

איכות המלון והאטרקטיביות נמדדת בחדריו. משרד האדריכלים שאלתיאל-קסטיאל היה אחראי על העיצוב, והוא אגב גם זה שעיצב את מלון עלמה של קבוצת עדי'ס לייף סטייל למשפחת שטראוס. בדומה לזה האחרון, גם כאן לכל סוויטה נבחרו אופי ועיצוב שונים, כאשר המאחד ביניהם הוא בחירת הצבעים. בניגוד להוטל מונטיפיורי או אפילו למלון עלמה בעלי העיצוב הדרמטי, שנסקרו בעבר במדור זה, בדה רוטשילד העדיפו את המראה הבהיר, עם הרבה לבן ועם כתמי צבע ירקרקים או כתומים. זו אווירה דרמטית פחות, ונעימה יותר. גם הסוויטות גדולות יותר מחדר רגיל, והן מתאימות לשהייה ממושכת של יותר מימים אחדים. יש בהן מטבחון, אפשרות להפוך אותן לחדר ישיבות שמתאים לשמונה אנשים, פינות אוכל ומרפסות.

עם זאת, הבחירה להקצות את כל הבניין רק לחדרים באה על חשבון מסעדה. אורחי המקום יכולים לאכול במסעדת קנטינה שנמצאת בקדמת הבניין, על השדרה, בתוספת תשלום. מבחינת השירותים, ישנם אינטרנט חינם, אפשרות לכביסה ולגיהוץ, וחדר כושר שנמצא בסמוך ללא עלות נוספת.

הסוויטות מוצעות להשכרה על בסיס יומי, שבועי, חודשי ושנתי, ומיועדות למי שמחפש את אווירת הבוטיק, אך אינו מוותר על מרחב מחיה.

מחיר חדר ללילה, באמצע ובסוף שבוע: 200-750 דולרים

רוטשילד 71 תל אביב, טל' 03-6290555