מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מיליון שקל

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר

חודש דצמבר 2012 היה החזק ביותר מבחינת השקעה פרסומית ביחס ל-3 החודשים שלפניו. תוסיפו לזה את העובדה שהפרסום חוזר להיות תדמיתי לאחרונה, ותקבלו תחושת אופטימיות זהירה בקרב הברנז'ה לקראת 2013.

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המאכלסים החודש את טבלת המותגים המושקעים בפרסום.

בגזרת הבנקים, חדשות טובות - חוזרים לתחזק את המותג: בנק מזרחי-טפחות עם קמפיין לבנקאות היברדית בגובה 3,000 רגל, תחת הסלוגן: "חבל שתפספסו משהו טוב". מזרחי-טפחות מוסיף ומחדד את המסר, בפרסום סקר שביעות-רצון בו הוא המומלץ ביותר בתחום שירות הלקוחות. משרד הפרסום הוא ראובני-פרידן.

הבנק הבינלאומי ממשיך את הקו של התמחות בהשקעות, בקמפיין יצירתי מבית גליקמן-נטלר-סמסונוב, המדבר על בנקאות יצירתית. אסי כהן ממשיך לככב בפרסומות הבנק ובטיזר הטלוויזיוני שהקדים את הקמפיין, וגם בדף הנחיתה המעודד השארת פרטים.

בנק הפועלים חובר למאקו ויוצא בשיתוף-פעולה עימו בקמפיין משותף, במסגרתו הבנק הגדול במדינה מקדם את יום העסקים הקטנים. המהלך ממצב את הפועלים כמוביל סדר יום בקטגוריה, והעסקים הקטנים יוצאים נשכרים. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי.

חם בגזרת הסלולר

בגזרת התקשורת המבעבעת בולטת החודש פלאפון, הצופה את נהירת הישראלים לחגוג כריסמס בחו"ל ומציעה חבילת גלישה ל-14 מדינות ב-99 שקל. פלאפון גם ממנפת את השקת האייפון 5 (בדומה לחברות נוספות) בדיל הכל כלול.

בזק, חברת-האם של פלאפון, משקיעה גם היא החודש בפרסום סכומים לא מבוטלים, ומציעה חבילת תקשורת פריקה הכולל סלולרי, נייח ואינטרנט ביתית ב-199 שקל בלבד.

לחגיגת הפרסום והתחרותיות בקטגוריה מצטרפת סלקום, שממשיכה להציע באמצעות גיתם BBDO את חבילת התקשורת שלה תחת השם "סלקום טוטאל", הכולל 3 מכשירי סלולר, טלפון ואינטרנט ביתי ושיחות לחו"ל ללא הגבלה.

לפ"ם ממשיכה לבלוט

לשכת הפרסום הממשלתית בולטת גם החודש. לפ"ם מגייסת שוב פעם את יובל המבולבל, שמזכיר לכולנו שלהיות מבולבל זה למעשה עסק שצריך לנהל אותו. הקמפיין, המוצג באמצעות העסקים הקטנים והבינוניים במשרד התמ"ת, מציע שלל פתרונות תמיכה לעסקים בחסות מדינת ישראל.

קמפיין נוסף שמעלה לפ"ם החודש הוא עידוד תיירות חורף בחסות משרד התיירות, תחת הסלוגן "זה הזמן לצאת לחופשת חורף בישראל".

ואם אין לכם את האמצעים לצאת לחופשת חורף, תמיד ניתן למלא לוטו. הלוטו של מפעל הפיס הוא המותג המוביל החודש בטבלה עם קמפיין מהעתיד. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי, המאייש 4 מתוך 10 מקומות בטבלת המותגים החודשית.

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים