השיחה: נתן חץ ראש בראש עם אנטרופי

מה ענה מנכ"ל אנטרופי למנכ"ל אלוני חץ? ■ מי הגיעו לערב הגאלה של להקת המחול הקיבוצית? ■ וגם: מה חושב משה גאון על יאיר לפיד?

פירמת עורכי הדין גולדפרב-זליגמן ואיגוד החברות הציבוריות, בשיתוף עם משרד רואי החשבון KPMG סומך-חייקין, ערכו אתמול (ב') במלון הילטון תל-אביב כנס מיוחד בנושא תגמול בכירים. הכנס נערך עם כניסתו לתוקף של תיקון 20 לחוק החברות, העוסק בתגמול בכירים בחברות ציבוריות.

טל עצמון, כנס בנושא תגמול בכירים / צילום: ניר קידר
 טל עצמון, כנס בנושא תגמול בכירים / צילום: ניר קידר

טל עצמון

עו"ד טל עצמון, ראש מחלקת מיסוי ותגמול בכירים במשרד גולדפרב זליגמן שהנחה את הכנס, זכה למחיאות כפיים סוערות כאשר הציג לקהל את משמעות תיקון 20, באמצעות ציור הפצצה המפורסם אותו הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו לאו"ם. בין נושאי הדברים בכנס היה גם שר המשפטים פרופ' יעקב נאמן. עו"ד אלי זהר, יו"ר גולדפרב זליגמן, פתח את הכנס בהבעת אי שביעות רצון מהתיקון החדש והפנה אצבע מאשימה כלפי המחוקק: "לצערי הרב, מדובר בחולי חוזר ונשנה בחברתנו - טיפול בחיצוני, טיפול בטפל, טיפול קצר טווח בסוגיות פופוליסטיות על חשבון טיפול ארוך-טווח בשורש הבעיה".

יעקב נאמן, אילן פלטו, אלי זהר, יודי לוי, כנס בנושא תגמול בכירים / צילום: ניר קידר
 יעקב נאמן, אילן פלטו, אלי זהר, יודי לוי, כנס בנושא תגמול בכירים / צילום: ניר קידר

יעקב נאמן, אילן פלטו, אלי זהר ויודי לוי

במהלך פאנל מיוחד שנערך בכנס בהנחייתו של הכתב הכלכלי של ערוץ 10 מתן חודורוב, התלהטו הרוחות כאשר נתן חץ, מנכ"ל חברת אלוני חץ, החל לדבר כנגד חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי, שמתנגדת לאישור תנאי העסקתו. מנכ"ל אנטרופי, גל סטאל, שישב בשורה הראשונה, עלה לבמה, הגיב לדברים בשלווה ואף ציין: "אם אנטרופי תהפוך להיות נושא הוועידה, אני חושב שזו תהיה סטייה מתכנית הכנס". עוד השתתפו: אילן פלטו, פרופ' שמואל האוזר, עו"ד אבי ליכט, עו"ד יודי לוי, רו"ח גד סומך, אלדד תמיר, גלעד אלטשולר, פרופ' יוסף גרוס; עו"ד רוני טלמור, רונן ציוני, עו"ד שלמה נס, פרופ' משה צבירן ועוד.

רעיה שטראוס בן-דרור מארחת

ערב גאלה של להקת המחול הקיבוצית נערך אמש בהיכל האמנויות בהרצליה. רעיה שטראוס בן-דרור, פטרונית הלהקה, התרגשה מאוד מבואם של האורחים שהגיעו למרות מזג האוויר הסוער. הערב עמד בסימן מצוינות הלהקה במחול, פעילותה למען החינוך, וחיזוק הגליל המערבי.

רעיה שטראוס בן דרור, דני וג'ניס גילרמן, ערב גאלה של להקת המחול הקיבוצית / צילום: יוסי כהן
 רעיה שטראוס בן דרור, דני וג'ניס גילרמן, ערב גאלה של להקת המחול הקיבוצית / צילום: יוסי כהן

רעיה שטראוס בן-דרור ובני הזוג גילרמן

הגיעו בעיצומה של הסערה: אורלי דנקנר עם ציפי קונדה, סמי וטובה סגול, אורה ואיתן סטיבה, שמואל בן-דרור, יוסי ואורית בכר, פיני וציפי רובין, דני וג'ניס גילרמן, דב לאוטמן, יאיר ואילנה המבורגר, בת-שבע בובליל, אורי ותמי סלונים, עדיה סוארי, ח"כ יובל צלנר ודפנה שחר, גדעון אוברזון, אורית נוקד שרת החקלאות ואשת התנועה הקיבוצית. האורחים נהנו מקוקטייל משובח בניצוחו של השף פבריס וזכו לראות קטעים מתוך יצירות הלהקה בהשתתפות 60 רקדנים הלוקחים חלק בפעילויותיה השונות. בשיאו של הערב זכו המוזמנים ליהנות מקטע מתוך מופע חדש של הלהקה שיעלה במלואו ויוצג במסגרת פסטיבל ישראל.

תגלית חוגגת בר-מצווה

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף באירוע המרכזי לציון חגיגות בר-המצווה לפרויקט תגלית, שנערך אמש בבנייני האומה בירושלים. נתניהו פנה לצעירים: "כולכם הגעתם מארצות שונות, אתם מדברים בשפות שונות, יש לכם תרבות שונה אבל יש לכם מכנה משותף, ישראל היא 'התגלית' שלכם. תגלית משנה את העתיד היהודי. מטרתנו היא שכל יהודי צעיר שירצה לבוא לישראל יוכל לעשות זאת ואנו נאפשר זאת".

גידי מרק ומייקל שטיינהרט, בר מצווה לפרויקט
 גידי מרק ומייקל שטיינהרט, בר מצווה לפרויקט

גידי מרק ומייקל שטיינהרדט

עוד נשאו דברים: מייקל שטיינהרדט, מייסד ויו"ר שותף של תגלית וגידי מרק מנכ"ל תגלית. באו לחמם את הלב במזג אוויר קר: שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, מאיר שמיר, איל וולדמן, ג'יימס שניידר, רועי בן-ימי שהגיע עם בנו אדם, פרופ' עדה שפיצר סמנכ"לית תקשורת ופיתוח בתגלית, עופר גלזר, תורמים וידידים מהקהילות היהודיות מרחבי העולם ואלפי משתתפי תגלית.

קמפרי נגד אמונות תפלות

מאות אנשי עסקים ואנשי תרבות הגיעו אמש למתחם האירועים איסט בתל-אביב, לאירוע גאלה בחסות מותג קמפרי בישראל. באירוע הושק לוח השנה האייקוני של המותג. בחברה העולמית גייסו את השחקנית פנלופה קרוז והקדישו את לוח השנה של שנת 2013 לפרידה מאמונות תפלות. צלם העל קריסטיאן שולר צילם את קרוז כשהיא מלטפת חתולים שחורים, עוברת מתחת לסולמות ופותחת מטריות בחדר סגור. מתחם האיסט עוצב בהשראת לוח השנה: עשרות מטריות פתוחות קישטו את החלל וכדי להיכנס למתחם הבר נדרש הקהל הרב לעבור מתחת לסולמות.

ארנון תורן, אסף איבניר, אירוע גאלה בחסות מותג קמפרי / צילום: ענת מוטברג
 ארנון תורן, אסף איבניר, אירוע גאלה בחסות מותג קמפרי / צילום: ענת מוטברג

ארנון תורן ואסף איבניר

אסף איבניר, מנכ"ל חברת IBBL ספיריט המייבאת את קמפרי, ואורן תורג'מן מנהל השיווק, הרימו כוסית עם ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, צביקה לוינסון מנכ"ל HDL, גרשון ויסמן, עדלי מרכוס מנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל ועוד.

מטיאס, הדור הבא

ארגון FIRST ישראל ערך שלשום את אירוע "בעיטת הפתיחה" של תחרות הרובוטיקה העולמית בבית חיל האוויר בהרצליה. מדובר בארגון בינלאומי ללא מטרת רווח, המפעיל תכניות רובוטיקה לעידוד ילדים ובני נוער ללימודי מדע וטכנולוגיה.

יוסי מטיאס, אביהו בן נון, פתיחת תחרות הרובוטיקה הבינלאומית / צילום: יובל נאמן
 יוסי מטיאס, אביהו בן נון, פתיחת תחרות הרובוטיקה הבינלאומית / צילום: יובל נאמן

יוסי מטיאס ואביהו בן-נון

אביהו בן-נון, מפקד חיל האוויר לשעבר ויו"ר ומייסד FIRST ישראל, נצפה מסתובב בסיפוק בין הנוכחים בהם: אמנון בר לב נשיא צ'ק פוינט, יערית לוי ואלישה מקינטייר מנהלות FIRST ישראל, דני חלוץ, בני קדר ממייסדי הארגון ומנהל תכניות למיגון מטוסים ברת"א, איציק גת מנכ"ל אלישרא, ד"ר עופר רימון ראש מנהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, כרמית מורן מנכ"לית רובוטק טכנולוגיות, פרופ' מנחם כפתורי ופרופ' אמנון וולף מהטכניון, היזמים עוז עציוני ורז פטר, יורם עשוש מנהל תכניות למצוינות בקרן רש"י ועוד. יוסי מטיאס, מנכ"ל המרכז לפיתוח ומחקר של גוגל, הגיע לעודד את בנו מיכאל בן ה-15 שהשתתף בתחרות.

ראשי הבנק והכנפיים

ערב התרמה חגיגי למען עמותת כנפיים הפועלת למען יצירת במות לעשייה אמנותית וחברתית לאמנים עם מוגבלויות, נערך שלשום במועדון התיאטרון ביפו. עמותת כנפיים הוקמה בשנת 2004 כמרכז רב תחומי לאמנים עם מוגבלויות, הראשון מסוגו שהוקם בישראל ובעולם. את הערב הנחתה שירה גפן, הופיעו: דיויד וולוביץ רקדן וירטואוז עם תסמונת דאון וההרכב המוזיקלי של כנפיים, הכולל אמנים המתמודדים עם משברים נפשיים. את החלק האומנותי של הערב חתם האמן האורח ברי סחרוף. נכחו: יוסי חבס יו"ר עמותת כנפיים, יאיר סרוסי יו"ר בנק הפועלים, ציון קינן מנכ"ל הבנק, ענת לוין יו"רית חטיבת שווקים פיננסים בבנק הפועלים, עו"ד מיכאל אבנר היועץ המשפטי של שטראוס ועוד.

מה הסטטוס

Moshe Gaon יאיר לפיד מאוד מאוד מאוד רוצה להיות שר. הרבה יותר מאשר להיות סתם ח"כ לוחם וחרוץ באופוזיציה, ולא משנה כמה מנדטים יעופו