לאחר הפרידה מבאומן: הוט נפגשה עם נציגי יהושע ו-y&r

נעשתה פנייה גם לפובליסיס ישראל ■ הוט תחליט תוך מספר שבועות אם לשלב משרד נוסף במערך הפרסום שלה, לצד ראובני-פרידן המטפל בתקציב כיום

זמן קצר לאחר הפרידה המתוקשרת ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, חברת הכבלים הוט בוחנת אפשרויות שונות ביחס להרכב מערך הפרסום שלה בעתיד.

ל"גלובס" נודע, כי החברה, תחת ניהולם של הרצל עוזר המנכ"ל וסביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק, ניהלה באחרונה סדרת פגישות עם מספר משרדי פרסום, במטרה לבחון את שילובם בהמשך במערך הפרסום שלה. פגישות נערכו עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ו-y&r ישראל.

פנייה נעשתה גם לפובליסיס ישראל, אך עמו לא נערכה פגישה פורמלית בדרגת מנכ"ל המשרד, שכן פובליסיס נמנה כיום עם מערך הפרסום של סלקום-נטוויז'ן.

עם זאת, בהוט לא התקבלה עדיין החלטה לצרף משרד נוסף למערך הפרסום של החברה, ולא מן הנמנע כי בסוף התהליך יוחלט להפקיד את מלוא תקציב הפרסום, לרבות החלק שהתנהל בבאומן, בידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, שטיפל עד עתה בתקציב מותג הסלולר הוט מובייל.

באחרונה, בעקבות פגישות שניהלו בכירי באומן עם חברת פרטנר במטרה לקבל נתח מתקציב הפרסום של החברה, הפסיקה הוט את ההתקשרות עם המשרד והחלה לבחון את אופן התנהלותה בעתיד.

שניים מבין המשרדים שאיתם נפגשה הוט מנוסים מאוד בתחומי התקשורת: y&r ישראל, בגלגולו הקודם כשלמור-אבנון-עמיחי, היה חלק ממערך הפרסום של הוט והיה המשרד שליווה את החברה מאז השקת המיתוג מחדש, שבא לידי ביטוי בגיבוש השם הוט ובהתוויית האסטרטגיות הפרסומיות שליוו את החברה עד 2006, כשהוחלט בהוט כי המהלכים שעושה פרטנר - תקציב אחר של שלמור באותה תקופה - מהווים ניגוד אינטרסים לפעילות הוט. לפני כמעט 3 שנים הפסיקה גם פרטנר את ההתקשרות עם המשרד, ומאז הוא נטול תקציב תקשורת.

גם ליהושע TBWA יש ניסיון ארוך-שנים בטיפול בתקציב תקשורת: המשרד טיפל לאורך שנים בתקציב הפרסום של קבוצת בזק, עוד מתקופת טרום רכישת החברה על-ידי אייפקס-סבן והמעבר לבעלות פרטית. גם לאחר המעבר לידיים פרטיות וניסיונות של משרדים אחרים ומקורבים לקבל את חלקו, שרד יהושע לאורך זמן רב ואף שימש מתמודד ראוי מול אדלר-חומסקי במאבק על תקציב המיתוג מחדש של החברה. קרב זה לא הוכרע בסופו של דבר, ובהמשך, על רקע השינויים ניהוליים בבזק, הופסק המכרז על המיתוג מחדש, ולאחר מספר חודשים הופקד אדלר-חומסקי על המהלך. מאותו שלב יהושע לא העלה קמפיינים עבור החברה, ואחרי כמה חודשים הופסקה עמו ההתקשרות, וכל תקציב הקבוצה רוכז באדלר-חומסקי.

פובליסיס ישראל מטפל בשנים האחרונות בתקציב נטוויז'ן, שמוזגה לתוך חברת סלקום.

מפובליסיס נמסר כי "תקציב הוט הוא אחד התקציבים המעניינים והמאתגרים בשוק, אך לאור כניסתנו באחרונה באופן משמעותי למערך הפרסום של סלקום-נטוויז'ן, הנושא אינו רלוונטי כרגע".

לא ניתן היה להשיג את תגובת הוט לידיעה.