מיכאל גולן: "אסור ששר התקשורת יהיה בובת טייקונים"

מנכ"ל גולן טלקום בכנס של איגוד השיווק: "אין בהיסטוריה של ישראל חברה שגייסה 200 אלף לקוחות ב-7 חודשים" ■ מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "העלות של בר רפאלי היא חלק קטן מתקציב השיווק והפרסום שלנו וחלק אפסי מהמכירות"

גולן טלקום גייסה מעל 200 אלף לקוחות - כך אמר היום (ג') מיכאל גולן, מנכ"ל חברת הסלולר החדשה, בכנס של איגוד השיווק שנערך בתל-אביב.

"הגענו ל-200 אלף לקוחות", הכריז גולן. "צריך לדאוג ששר התקשורת הבא לא יהיה בובה של הטייקונים, כי אחרת כל מה שמשה כחלון עשה יילך לפח הזבל. זו הסכנה האמיתית. עד עכשיו המחיר בחברות הסלולר הוותיקות לא ברור".

כזכור, גולן טלקום השיקה לאחרונה מבצע של 49 שקל לחודש עבור חבילת סלולר ללא הגבלה, למשך 6 חודשים. חברות אחרות יצאו במבצעים דומים, וגולן אמר היום כי "אני נהנה לראות שהחברות הוותיקות עושות 'העתק-הדבק' לדברים שאנחנו עושים. נכון לעכשיו יש לנו מעל 200 אלף לקוחות, ואין בהיסטוריה של ישראל חברה שגייסה 200 אלף לקוחות ב-7 חודשים".

כשנשאל האם החברה יכולה להרוויח במחירים הנוכחיים, ענה גולן: "המחיר של 49 שקל לחודש הוא מבצע זמני. ב-99 שקל לחודש אפשר להרוויח".

בכנס השתתף גם הראל ויזל, מנכ"ל פוקס, שאמר: "העלות של בר רפאלי היא חלק קטן מתקציב השיווק והפרסום שלנו וחלק אפסי מהמכירות".

ויזל השיב לרמי לוי שדחק בו לספר כמה הוא משלם לבר רפאלי, הפרזנטורית של פוקס. לוי שאל כמה עולה פרסום אחד, וויזל ענה: "זה לא פרסום אחד, זה לא שאתה שוכר אותה ליום, וזה גם לא עוף בשקל".