השיחה: ישראלה שטיר מתכוננת לבחירות

מי הגיעו לחוג הבית שאירחו דליה ומשה ממרוד? ■ את מי אירח דב לאוטמן בביתו? ■ וגם: מה מקדם סם ברונפלד?

דליה ומשה ממרוד, מבעלי תדיראן גרופ, אירחו אמש (ג') בביתם במגדלי יו בתל-אביב חוג בית לקראת הבחירות לכנסת. אורח הכבוד של הערב היה ח"כ אביגדור ליברמן ממפלגת "הליכוד ביתנו" שהגיע לשטוח את משנתו בנושאים הבוערים.

דליה ומשה ממרוד, כנס בחירות בבית משפחת ממרוד / צילום: תמר מצפי
 דליה ומשה ממרוד, כנס בחירות בבית משפחת ממרוד / צילום: תמר מצפי

דליה ומשה ממרוד

בלטה בהשתתפותה: ישראלה שטיר, שיום לקודם אירחה בביתה חוג בית לחברתה הטובה יו"ר "התנועה" ציפי לבני, שסיפרה בגאווה שהיא מאוד אוהבת את ליברמן.

עוד בין הנוכחים שהאזינו בקשב רב, נישנשו סנדוויצ'ים ושתו קפה: שושבין הערב השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', לאה ויורם גלובוס, משה קפלינסקי, שוקי מדנס, יפית גרינברג ובני ארד, מוניק בן מלך ואלי מויאל ונוספים.

ויסגלס, הרב והניצב

"הפרלמנט" של מחוז תל-אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין, בהובלת יו"ר המחוז עו"ד אפי נוה, אירח אמש את חבר הנהגת ש"ס אריה דרעי. מנחה הערב ושואל השאלות היה, גם הפעם, עו"ד דב ויסגלס, שהנחה עד כה כמה מפגשים עם פוליטיקאים בכירים במסגרת מפגשי "הפרלמנט". בתחילת האירוע הציג נוה את האורח כשהוא קורא לו "הרב אריה דרעי". אחד מעורכי הדין בקהל ביקש לתקן את הטייטל בטענה שדרעי אינו רב.

אפי נוה, אריה דרעי, דב וייסגלס,
 אפי נוה, אריה דרעי, דב וייסגלס,

אפי נוה, אריה דרעי ודב ויסגלס

דרעי לא התבלבל, והשיב שהוא דווקא כן רב, ולכן האופן שבו הוצג תקין. ויסגלס נחלץ מיד לפזר את המבוכה, והוסיף בהומור כי בחודש הבא יתארח בפרלמנט המפכ"ל יוחנן דנינו "אז רצוי להבהיר מראש, ולמען הסר ספק, כי גם הוא רב. רב ניצב, כמובן". דרעי התייחס במהלך הדיון ליו"רית מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' ואמר: "אני הייתי מאוד רוצה ששלי יחימוביץ' תהיה בממשלה הבאה. יש לנו דעות דומות בנושאי כלכלה ובנושאי דת ומדינה. חבל לי, שהיא אמרה לפני שבועיים שהיא לא תיכנס לממשלה". בין הנוכחים נצפו: עו"ד ציון אמיר, ועו"ד ענת סבידור מפרקליטות מחוז מרכז.

מייסדים שת"פ

מפגש שנערך בין רו"ח אהוד רצאבי יו"ר איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) ובין יאיר סהר, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, הוליד החלטה של הבורסה להתגייס לפעילות מתמשכת למען ילדי איל"ן. אמש נערך במסגרת השת"פ משחק ראווה בין נבחרת איל"ן בכדורסל לבין נבחרת הבורסה בר"ג.

צביקה אורן, אהוד רצאבי, יאיר סהר, שמעון צוריאלי, הבורסה ליהלומים למען איל
 צביקה אורן, אהוד רצאבי, יאיר סהר, שמעון צוריאלי, הבורסה ליהלומים למען איל

עומדים: אורן, רצאבי, סהר וצוריאלי

במשחק השתתפו שחקנים נכים ובריאים שישבו כולם בכיסאות גלגלים. מאות צופים, בהם גם אנשי עסקים, באו לעודד ולתרום. בין היתר נצפו בקהל צביקה אורן נשיא התאחדות התעשיינים, ושמעון צוריאלי מנכ"ל איל"ן. סהר, אגב, נושא השנה בתפקיד של יו"ר "מצעד הפרוטות", יום ההתרמה הארצי של איל"ן שנערך היום (ד').

ברונפלד מקדם

במהלך פתיחת המסחר בבורסה בתל-אביב בתחילת השבוע, במעמד בכירי התעשייה האווירית (לאחר שהחברה גייסה מעל מיליארד שקל בהנפקת אג"ח), לא הסתפק סם (שמואל) ברונפלד, יו"ר הבורסה בטקס הרגיל וקידם את הקריירה המשנית שלו. על הדרך, ללא כל מבוכה מצדו, הקפיד היו"ר, שעלות שכרו השנתית מסתכמת בכ-2 מיליון שקל עבור 80% משרה, לקדם גם ספר שכתב אודות חיל האוויר לדורותיו.

זזים

שותף חדש במשרד רו"ח שטיינמץ-עמינח: רו"ח יריב גנון, מומחה בתחום המס, הצטרף עם הצוות שלו למשרד ■ מינויים בלאומי קארד: אורי תמיר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ותפעול; לילך בר-דוד מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה; ולאה שוורץ מונתה לסמנכ"לית כספים וחשבות ■ גלי שבד מונתה למנהלת השיווק והאסטרטגיה של קבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים ■ יאיר פופלבסקי מונה למנהל השוק המקומי של חברת SCR ■ בל קיטאי מונתה לסמנכ"ל פיתוח בג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק ■ שי פופר מונה ליו"ר אגודת התעופה הכללית ■ הוועד המנהל של הטכניון מינה 3 חברים חדשים מקרב הציבור: דנה מאור מנכ"לית מקינזי ישראל; פנחס בוכריס מנכ"ל בתי הזיקוק; ואיציק תורג'מן מנכ"ל קרן רש"י ■ לאה וייסמן מונתה למנהלת משאבי אנוש וחברת הנהלה בבית החולים לוינשטיין.

לאוטמן מתכונן לבחירות

יו"ר תנועת "הכל חינוך", זוכה פרס ישראל, התעשיין דב לאוטמן אירח בביתו בתל-אביב ערב מיוחד לקראת הבחירות לכנסת. הערב נערך תחת הכותרת "שמים את החינוך בראש". באירוע לקחו חלק 60 מוזמנים' בהם בכירים מתחום החינוך, בכירים במשק ובאקדמיה, ובמהלכו התקיימה שיחה בין מועמדים ממפלגות שונות הרצות לכנסת ובין המוזמנים, במטרה לייצר פורום קבוע ומשפיע שייחד את פעילותו למען שיפור החינוך הציבורי. לאוטמן אמר לנוכחים: "הפערים בחברה מסכנים את קיומה של מדינת ישראל. מדובר בפצצה מתקתקת. הדרך היחידה לפתור את הבעיה היא השקעה בחינוך והשכלה. מערכת החינוך הציבורית חייבת להשתפר אם חפצי חיים אנו".

אורלי לוי אבקסיס, שלמה דברת,כנס בחירות אצל דב לאוטמן / צילום: אבישי פינקלשטיין
 אורלי לוי אבקסיס, שלמה דברת,כנס בחירות אצל דב לאוטמן / צילום: אבישי פינקלשטיין

אורלי לוי-אבקסיס ושלמה דוברת

במפגש הוצגה גם המנכ"לית החדשה של תנועת הכל חינוך - ורד ליבנה. נכחו: פרופ' דן שכטמן זוכה פרס נובל, דליה דורנר, שלמה דוברת, אבי נאור, אתי רוטר, מאיר ברנד, פרופ' מנואל טרכטנברג, ד"ר יוסי בכר, ליאון ושולה רקנאטי וצביקה אורן. את המפלגות השונות ייצגו: סילבן שלום, אורלי לוי-אבקסיס, איתן כבל, יצחק (בוז'י) הרצוג ויעל גרמן.