עוד שינויים בפובליסיס: מנכ"ל חברת המדיה סטארקום פורש

מנכ"ל, ליאור זבורובר, פורש פחות מחודשיים לאחר שמונה לתפקיד ■ המנכ"ל הקודם, אחיה פריד, החזיק בתפקיד עוד פחות זמן ועזב לאחר 4 ימים בלבד

נמשכות הטלטלות במערך המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל: ל"גלובס" נודע כי המנכ"ל החדש של חברת המדיה סטארקום, ליאור זבורובר, פורש - וזאת לאחר פחות מחודשיים לאחר שמונה לתפקיד.

המנכ"ל הקודם של החברה, אחיה פריד, החזיק עוד פחות זמן בתפקיד ועזב לאחר 4 ימים בלבד.

קבוצת פובליסיס ישראל עברה בחודשים האחרונים שינויים מרחיקי לכת, שכללו רכישת מניות בבאומן-בר-ריבנאי והחלפת ההנהלה במשרד הפרסום גלר-נסיס, שהפך לפובליסיס ישראל. כחלק מהשינויים נעשו גם התאמות בכל נושא המדיה.

עד לאחרונה הייתה לקבוצה זרוע מדיה אחת - זניט מדיה. גלר-נסיס רכשו מדיה באמצעות מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי. כדי למקסם את כוח הקבוצה במדיה הוחלט לרכז את כל התקציבים, וכדי לייצר פתרון לתקציבים מנוגדי אינטרסים הקימו בפובליסיס את סטארקום, מותג מדיה אחר של הקבוצה הבינלאומית, שלא פעל בארץ.

אבל מאז ועד עתה לא חדלים השינויים הפרסונליים בתוך הקבוצה בכל הקשור לתחום זה: בהתחלה הופסקה ההתקשרות של זניט עם אלון הוכדורף, ששימש במשך מספר שנים כמנכ"ל משותף של זניט מדיה, וגבי אטל המנכ"ל השני, נשאר מנכ"ל יחיד.

לצורך ניהול סטארקום גויס אחיה פריד, אך נראה כי לקראת בואו בוצעה בקבוצה הערכה מחודשת לגבי הצפי לשנה הקרובה של אופן ניהול מותגי המדיה של פובליסיס, ו-4 ימים בלבד לאחר הצטרפותו הוא פוטר. את מקומו תפס ליאור זבורובר, שהקים וניהל עד אז את חברת בקרת המדיה מינרווה. עתה, כאמור, פוטר אף הוא.

יורם באומן, יו"ר פובליסיס ישראל, וזבורובר בחרו שלא להגיב לידיעה.