ממציא "מדבקת הפלא": "אני לא רמאי, אני מסתבך סידרתי"

כשהוא חנוק מדמעות, ניסה היום אריק קליין להגן על עצמו ועל עמוס בוחניק, שותפו להמצאת "מדבקת הפלא" לחיזוי התקפי לב במסגרת שלב הטיעונים לעונש במשפטם של השניים

"אני לא רמאי אני מסתבך סידרתי. המעשים שלי הם מהסתבכותם של דברים... אני מבקש מבית המשפט שלא יפגע בעמוס בוחניק, האיש הזה האמין בי, ואני מבקש שלא יעניש אותו", כך, כשהוא חנוק מדמעות, ניסה היום (ד') אריק קליין להגן על עצמו ועל שותפו להמצאת "מדבקת הפלא" לחיזוי התקפי לב במסגרת שלב הטיעונים לעונש במשפטם של השניים.

לפני כחודש הרשיע בית המשפט את קליין כי הוא הוציא במירמה מאנשי עסקים שונים מיליוני שקלים, במסווה של פעילות עסקית. עם זאת, זיכה השופט דוד רוזן את קליין מכמה מהאישומים נגדו. את בוחניק, זיכה השופט מרוב האישומים נגדו, אך הרשיע גם אותו במספר עבירות מרמה.

"רוצה לשקם את חיי"

קליין הורשע בעבירות רבות של קבלת דבר במירמה, ובעבירות רבות של הוצאת צ'קים ללא כיסוי, זיוף מסמכים, ושימוש במסמך מזויף. בוחניק הורשע בביצוע שלוש עבירות של קבלת דבר במרמה ובחמש עבירות של הוצאת צ'ק ללא כיסוי.

השניים הורשעו כי הוציאו במרמה כספים רבים מאנשי עסקים לאחר שהציגו בפניהם מצגי שווא, לפיו החברה בבעלותם (SAFE SKY) קשרה קשרים וחתמה חוזים עם חברות בינלאומיות חובקות עולם, בעלות שם ומוניטין.

"אף פעם לא היה לי רצון להתעשר, גם פה לא הגיעו לכיסי כספים ולא כל המטרה שלי הייתה להתעשר, כפי שניסו לצייר אותי. לא הרצון לקום בבוקר ולתכנון מרמה, זה לא היה כך", הוסיף והעיד היום קליין. לדבריו, "התביעה ריסקה אותי, לא יודע אם אוכל לחזור לבית המעצר, עד גיל 30 עסקתי במוזיקה. פתחתי אולפן הקלטות לקחתי הלוואה בשוק האפור, הודיתי בעסקה וקיבלתי 46 חודשי מאסר, מתוכם קיבלתי 34 על המעשים. בשנת 2006 השתחררתי נסעתי לחו"ל, חזרתי ב-2009 ושילמתי את הסכום במלואו.. כל מה שאני רוצה להגיד לפנות לבית המשפט איך אני משקם את חיי ולא איך אני הורס את חיי".

גם ד"ר בוחניק נשא היום דברים בבית המשפט. "תודה לבית המשפט וסליחה על מה שעשיתי", אמר בוחניק. "כל מה שעשיתי עשיתי באמונה מלאה". גזר דינם של בוחניק וקליין יינתן ב-20 בפברואר.