מכשיר בלקברי חדש נמכר ב-eBay תמורת 1725 דולר

ה-Z10 שנחשף לראשונה השבוע, נמכר אתמול ב-eBay תמורת יותר מ-1,700 דולר ■ המכשיר אמור להגיע לשוק רק באמצע חודש מארס ■ המוכר לא מוכן לחשוף את זהותו

בשבוע האחרון חשפה חברת RIM הקנדית שני מכשירי בלקברי חדשים בתקווה שאלה יעזור לחברה לחזור לימי הזוהר שלה בתור יצרנית סמארטפונים דומיננטית (החברה גם שינתה את שמה לבלקברי). למרות שהמכשירים החדשים לא יגיעו לשוק לפני אמצע חודש מארס בארצות הברית, כבר אתמול נמכר דגם ה-Z10 באתר המכירות הפומביות eBay תמורת 1,725 דולר.

בדיווח שהתפרסם באתר מרקטווטש נטען כי המכשיר נמכר על ידי מוכר מקליפורניה שהזדהה רק בשמו הפרטי, קמרון, והוא טוען כי הצליח להשיג את הטלפונים החדשים מאירועי ההשקה שערכה החברה ב-30 בינואר בניו-יורק ובערים נוספות ברחבי ארצות הברית, במהלכן חילקה החברה את המכשירים החדשים לעיתונאים ובלוגרים שנכחו באירועי ההשקה.

ה-Z10 הינו הסמארטפון הראשון של החברה של כולל מקלדת מלאה ומסתמך רק על מסך המגע שלו. מערכת ההפעלה של הטלפון הינה הבלקברי 10 החדשה שכוללת שלל שיפורים לעומת הגירסה הקודמת. מערכת ההפעלה החדשה יחד עם הסמארטפון החדש זוכים לשבחים רבים על ידי המבקרים.

צריך לציין שהטלפונים שכעת מוצעים למכירה לא נעולים כך שאפשר יהיה להשתמש בהם בכל מפעיל סלולרי. לשם השוואה אייפון 4S לא נעול של אפל נמכר ב-eBay בסביבות ה-300 דולר ואילו אייפון 5 לא נעול נמכר בסביבות ה-525 דולר.