דיווח: דל תהפוך לחברה פרטית תמורת 13.5-13.75 ד' למניה

ה"וול סטריט ג'ורנל" מצטט שני גורמים אנונימיים שטוענים כי העסקה להפיכתה של חברת המחשבים לפרטית קרובה מאי פעם ■ בשבועות האחרונים דל ניהלה מו"מ עם קבוצת משקיעים, הכוללת בין היתר את קרן סילבר לייק ואת מיקרוסופט

דל קרובה לסיכום העסקה שתהפוך אותה לחברה פרטית, תמורת כ-13.5-13.75 דולר למניה, כך מדווח הערב (ב') ה"וול סטריט ג'ורנל" המצטט שני גורמים אנונימיים. יש לציין כי דיווח זה מגיע בעקבות דיווח שפורסם לפני מספר ימים ב"רויטרס" לפיו העסקה תיסגר עוד היום.

בשבועות האחרונים דל ניהלה מו"מ עם קבוצת משקיעים, הכוללת בין היתר את קרן הפרייבט אקוויטי סילבר לייק וכן את מיקרוסופט. אומנם סכום העסקה אינו ידוע עדיין, אך לפי הערכות תהיה זו העסקה הגדולה ביותר בסקטור הטכנולוגיה מאז פרוץ משבר החוב ב-2008.

לדל כיום יש שווי שוק של 23 מיליארד דולר, והיא יצרנית המחשבים האישיים השלישית בגודלה בעולם. דל חווה תקופה קשה, וברבעון השלישי של 2012 היא פספסה את תחזיות האנליסטים כשדיווחה על הכנסות של 13.7 מיליארד דולר ורווח של 39 סנט למניה. כעת מניית החברה יורדת בכ-3% לרמה של 13.19 דולר, אך חרף הקשיים, היא זינקה מתחילת השנה בכ-30%.