אופיס דיפו: מחלוקת בין הנאמנים לגבי הצעות הרכישה

עו"ד דוד פורר תומך בהגשת 3 הצעות הרכישה לביהמ"ש, לרבות הצעת קבוצת אבי מלכה; ואילו ישראל בכר סבור כי לעסקה עם קבוצת אבי מלכה אין היתכנות

מחלוקת בין שני הנאמנים של אופיס דיפו - ישראל בכר ועו"ד דוד פורר. בבקשה שהוגשה אמש (ב') לבית המשפט לקביעת דיון לשם קידום מכירת הרשת, התברר כי עו"ד פורר תומך בהגשת 3 ההצעות לרכישת הרשת לבית המשפט, לרבות הצעתה של קבוצת אבי מלכה.

לעומתו, בכר תומך בקידום הליך המכירה רק לאחת משתי הקבוצות: קבוצת פורשי AM:PM וקרביץ וקבוצת פישביין-רוזנהויז, כפי הנראה מתוך סברה כי אין היתכנות לעסקה עם קבוצת מלכה על רקע התנגדות הקניונים.

קבוצת מלכה טוענת מצידה כי הדברים מופרכים. "הנאמן פורר סבור כי אין מקום לפסילת הצעה של קבוצת מלכה, זאת נוכח הערבות הבנקאית הגבוהה (10 מיליון שקל) הקיימת בהצעת מלכה, נוכח נכונות שהובעה על-ידי קבוצת מלכה להעלות את הערבות הבנקאית לסכום של 15 מיליון שקל ונוכח היות ההצעה הגבוהה ביותר", נכתב בבקשה.

עוד ציין פורר כי לאור נכונותה של קבוצת מלכה, הצעתם לרכישת הרשת עומדת על 42.735 מיליון שקל.

ביום שני הקרוב ידון בית המשפט בבקשה. הנאמנים מבקשים כי כל מציע יגיע להסכמות מול משכירי הסניפים ומול אופיס דיפו העולמית, כאשר הרצון הוא לקדם את המכירה לאחר שמיעת חוות-דעתו של הממונה על ההגבלים.

בתוך כך, אמש פנתה קבוצתו של אבי מלכה לבית המשפט וביקשה להכריז על הצעתה לרכישת אופיס דיפו כהצעה הזוכה, בשל היותה ההצעה הכספית הגבוהה ביותר.