ההמלצות החמות: 6 מניות ב"קנייה" שבעלי עניין רוכשים

בחברת המחקר Kapitall פרסמו כתבה על 6 מניות המדורגות בהמלצת "קנייה" או "תשואת יתר" על ידי אנליסטים, ושניכרות בהן רכישות של בעלי עניין מרכזיים בחצי השנה האחרונה - אחת מהן ישראלית

המדדים המובילים בוול סטריט מתקרבים בעקביות לעבר שיאי כל הזמנים שלהם ונראה שהם יפרצו לשיאים חדשים במהלך הרבעון הראשון הראשון או החצי הראשון של 2013. ברקע, ממשיכות החברות לדווח על התוצאות ברבעון האחרון ועונת הדוחות מסתמנת בסך הכל כטובה. האנליסטים, כדרכם, מגיבים לתוצאות אחרי פרסום הדוחות.

בחברת המחקר Kapitall פרסמו כתבה על 6 מניות המדורגות בהמלצת "קנייה" או "תשואת יתר" על ידי אנליסטים, ושניכרות בהן רכישות של בעלי עניין מרכזיים בחצי השנה האחרונה.

1. Cracker Barrel Old Country Store (סימול: CBRL). מפעילה רשת מסעדות ומותג קמעונאות בארה"ב. שווי שוק של כ-1.55 מיליארד דולר ותשואת דיבידנד של כ-3%. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה 274,262 מניות של החברה. כלכלני חברת Argus ממליצים "קנייה" על המניה.

2. Furiex Pharmaceuticals (סימול: FURX). עוסקת בפיתוח תרופות באמצעות שיתופי פעולה. שווי שוק של כ-340 מיליון דולר. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה 481,326 מניות של החברה. בחברת Canaccord Genuity ממליצים "קנייה" על המניה.

3. Navistar International Corporation (סימול: NAV). עוסקת בייצור כלי רכב שונים לשימושים צבאיים ואזרחיים. שווי שוק של כ-2.1 מיליארד דולר. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה 4,064,960 מניות של החברה.

4. פרולור ביוטק . חברת הביומד הישראלית עוסקת בפיתוח גרסאות משופרות של תרופות. שווי שוק של כ-311 מיליון דולר. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כמיליון מניות של החברה. באופנהיימר ממליצים "תשואת יתר" על המניה.

5. Tenet Healthcare (סימול: THC). מפעילה בתי חולים ומרכזים רפואיים. שווי שוק של כ-4.2 מיליארד דולר. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-3 מיליון מניות של החברה. כלכלני דויטשה בנק ממליצים "קנייה" על המניה.

6. Westport Innovations (סימול: WPRT). עוסקת באספקת מנועים הפועלים על דלקים אלטרנטיביים כמו גז טבעי דחוס, גז טבעי נוזלי, ביודיזל ועוד. שווי שוק של כ-1.6 מיליארד דולר. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-500 אלף מניות של החברה. כלכלני דויטשה בנק ממליצים "קנייה" על המניה.