הכספים ממשיכים לזרום לקרנות: 1.6 מיליארד שקל בשבוע

קצב הגיוסים בקרנות המנייתיות זינק בשבוע שעבר בכ-100% לעומת השבוע הקודם, לאחר שגייסו כ-100 מיליון שקל המתחלקים שווה בין קרנות מניות ישראל לבין קרנות מניות חו"ל

שבוע המסחר האחרון התאפיין בעליות נאות במדדי המניות והאג"ח מה שהגביר את תאבונם של המשקיעים שהתבטא בגיוסים של כ-1.6 מיליארד שקל בקרנות הנאמנות - עלייה של כ-20% בקצב הגיוסים לעומת השבוע הקודם.

הקרנות המסורתיות רשמו בשבוע שעבר גיוסים של כ-700 מיליון שקל בהובלת קרנות אג"ח קונצרני ואג"ח כללי, ומנגד פדיונות באפיקים הסולידיים כגון: קרנות שקליות וקרנות אג"ח מדינה. כך, עפ"י אומדנים והערכות שבוצעו ע"י כלכלני מיטב.

קרנות אג"ח קונצרני ממשיכות להוביל את הגיוסים בקרנות המסורתיות זאת לאחר שגייסו בשבוע כ-470 מיליון שקל, עלייה של כ-50% בקצב הגיוסים ביחס לשבוע הקודם.

קרנות אג"ח כללי מגבירות אף הן את קצב הגיוסים בכ-35% לעומת השבוע החולף ומציגות גיוסים של כ-390 מיליון שקל.

קרנות אג"ח מדינה ממשיכות לאבד נכסים שבוע חמישי ברציפות, לאחר שהשבוע נפדו מהן כ-110 מיליון שקל - ירידה של כ-30% בקצב הפדיונות. הקרנות הכספיות משתלטות על האפיק השקלי לאחר שגייסו בשבוע כ-920 מיליון שקל וסכום חסר תקדים של כ-5.2 מיליארד שקל מתחילת השנה. מנגד, פדיון שבועי של כ-130 מיליון שקל נרשם בקרב הקרנות השקליות.

קצב הגיוסים בקרנות המנייתיות זינק בשבוע שעבר בכ-100% לעומת השבוע הקודם, לאחר שגייסו כ-100 מיליון שקל המתחלקים שווה בין קרנות מניות ישראל לבין קרנות מניות חו"ל.