השיחה: ברנדס, שגיא ומאור מתחבקות בפרדס

ידידי בית ליסין שוב נפגשים ■ יהודה לוי מתעניין בכנס של חברת גלעד לובינג ■ לילית קוסמטיקה חוגגת 75 ■ וגם: בר-עם ממריא לשבוע האולסטאר

ידידי בית ליסין נפגשו אמש (ב') לפרמיירה של ההצגה "הפרדס", בהשתתפותם של יונה אליאן, יצחק חזקיה, פלורנס בלוך ואברהם סלקטר. מדובר בקלאסיקה ישראלית פרי-עטו של יוסף בר-יוסף, חתן פרס ישראל, מחשובי המחזאים שפועלים בישראל ב-50 השנים האחרונות שזכתה להצלחה חסרת תקדים ברחבי העולם.

דליה ואייבי נאמן, פרמיירת ההצגה
 דליה ואייבי נאמן, פרמיירת ההצגה

דליה ואייבי נאמן

הידידים הגיעו אל בית ציוני אמריקה בתל-אביב, שאומנם ממוקם רחוק מפרדסים, אך התקבלו בכניסה בהתאם לשם ההצגה בכוסות מיץ פרי הדר סחוט וטרי. בילו את הערב ביחד באולם: יו"רית האגודה ג'ני ברנדס, שהתקשטה בשרשרת כתומה עם חוליות גדולות, ובעלה חנינא, ורדה ובועז דותן, ליזיקה ועמי שגיא שקיבלו את מנכ"לית בנק לאומי לשעבר גליה מאור בחיבוקים ונשיקות, אריאלה ורטהיימר, שושנה שקד, נילי ואלי זהר, סוניה וצביקה לבנת, גדעון וחנה המבורגר, ליאורה ומיקי פדרמן, צביה ודן ליאור, אורה ויוסי זרניצקי, שרה ומיכאל גייגר, נאוה ברק שהגיעה עם חברתה דנה מרגלית, אלישבע ג'יבלי, ג'ו ומרישה בהט, ציפי ואפרים קונדה, יצחק מנור, עו"ד יוסי גרוס, ישראלה שטיר, איתן הבר, אסף לולו, זיוה להט, תיאודור אור ומיכאלה שידלובסקי, השופטת ורדה אלשייך, דליה ואייבי נאמן, דב תדמור, עירונה טייק, יפעת גוריון נטולת יגאל אהובי, תמי ואורי סלונים, מיכה גייגר, ציפי פינס מנכ"לית בית ליסין ועוד. בתום הערב נהנו הידידים מהמשך מינגלינג וקוקטיל.

השת"פ של סנדר

אמיר גלעד, מייסד ובעלים חברת גלעד לובינג ואריאל סנדר, יו"ר גלעד לובינג, אירחו אתמול במלון הילטון בתל-אביב ליום עיון אנשי עסקים ואת בכירי פירמת עורכי הדין הבינלאומית K&L Gates, עמה הכריזו לאחרונה על שיתוף-פעולה.

אמיר גלעד, יהודה לוי, הצעת חוק להסדרת עניין הלוביסטים בכנסת / צילום: רונן מחלב
 אמיר גלעד, יהודה לוי, הצעת חוק להסדרת עניין הלוביסטים בכנסת / צילום: רונן מחלב

אמיר גלעד ויהודה לוי

על רקע הצעת החוק להסדרת עניין הלוביסטים בכנסת שהגישה הח"כית עדי קול מתנועת "יש עתיד", התמנגלו והקשיבו לנאומים: בארט גורדון חבר קונגרס לשעבר ושותף בקבוצת מדיניות ציבורית ב-K&L Gates; דניאל ריטר שותף ב-K&L Gates, מחלקת חדשנות וקיימות; עמי פדרמן נשיא התאחדות המלונות ומבעלי רשת מלונות דן; שמוליק צוריאל מנכ"ל התאחדות המלונות; שלום זיידלר בעלים ויו"ר ויסוצקי; אורן אלדד מנכ"ל ATRADE; יאיר קפלן סמנכ"ל אגף עסקי בחברת ויזה כ.א.ל; רונית בן בסט מנכ"לית לשכת המסחר ישראל אמריקה; אורלי סילבינגר מנכ"ל ארגון בטרם; ח"כ לשעבר רפי אלול; אייל ענבר הנציג המסחרי של האיחוד האירופי; רענן דינור; אבי בניהו והשחקן יהודה לוי אשר עושה את צעדיו הראשונים בעולם העסקים.

בילט חוגגת 75

חברת לילית קוסמטיקה, המייצגת בישראל מותגי בישום וקוסמטיקה מובילים, ביניהם דולצ'ה&גבאנה, פאקו רבאן, גוצ'י, וורסצ'ה, ציינה אמש 75 שנה להיווסדה. לכבוד האירוע אירחה המנכ"לית, ניצה בילט באולם האירועים לוקא ליד קיבוץ משמר השרון, כ-900 מעובדי החברה. האירוע כלל ארוחת ערב, נאומים והופעה.

ניצה בילט, יפה נוסבאום, אורי נוסבאום, 75 שנה לחברת לילית קוסמטיקה / צילום: רפי דלויה
 ניצה בילט, יפה נוסבאום, אורי נוסבאום, 75 שנה לחברת לילית קוסמטיקה / צילום: רפי דלויה

ניצה בילט, יפה נוסבאום ואורי בילט

בילט סיפרה לנוכחים על סבה שנמלט מגרמניה והקים לפני 75 שנה את העסק המשפחתי הקטן, ועל הגאווה שהיא חשה על כך שברבות הימים זכתה להפוך את אותו עסק משפחתי לחברה גדולה. התרגשו מהמעמד: אמה של בילט יפה נוסבאום, ובנה אורי בילט, סמנכ"ל הסחר בחברה.

בר-עם בדרך ל-NBA

גיא בר-עם, מנכ"ל ברעם פרסום מקור, יארוז השבוע מזוודות ויטוס ליוסטון שבטקסס, לרגל סוף שבוע האולסטאר של ליגת ה-NBA. בר-עם יתפוס את מקומו ביציע ויצפה ביום ראשון בלייב במשחק האולסטאר בין כוכבי המזרח לכוכבי המערב.


גיא בר-עם משחק

האהבה לכדורסל מלווה את בר-עם כבר שנים רבות ובשנים האחרונות הוא אף השתתף פעמיים במחנה האימונים המכונה גם "הקייטנה" של כדורסלן העבר האגדי מייקל ג'ורדן. כ-14 באי המחנה נבחרים בקפידה וזוכים ללמוד, להתאמן ולהסתובב עם אגדת הכדורסל. הרעייה מיכל והבנות הקטנות יולי, אלה וליה נשארו בארץ. בדרכו חזרה ארצה חובב הכדורסל יעצור לפגישות עסקים בניו-יורק.

ללא רעשים מיותרים

נכנסים לאלבום של דרי שי, מבעלי סלוצקי הפקות

"האינסטגרם מדבר בתמונות בלי מילים, כל אחד מקבל מהתמונה מה שמתאים לו או לה באותו הרגע - ללא רעשים מיותרים, לכן הוא יותר מדבר אליי".

מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי
 מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי

1. חתול: "החתול Django, כמו הסרט החדש של טרנטינו. כשהוא ישן הוא נראה מתוק ותמים אבל כשהוא ער הוא חייתי, כמו בסרטים של טרנטינו. אין רגע משעמם איתו. הוא אוהב לישון בתוך שקיות, כך שצריך לעשות הרבה קניות כדי שיהיו לו שקיות חדשות - תירוץ טוב לשופינג".

מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי
 מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי

2. שקיעה: "שקיעה יכולה להיות הדבר הכי רומנטי בעולם או הכי עצוב בעולם. אני לא זוכרת איפה התמונה צולמה, אבל שקיעה זו שקיעה בכל מקום בעולם ותמיד היא וגורמת לנו לתזוזה של הנשמה".

מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי
 מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי

3. החתול והכלב: "הם החברים הכי טובים הכי טובים Django ו-Boof. כל ערב הם מתכנסים ביחד. ברור ש-Django, החתול, הוא השולט, הבוס, ולכן הוא שוכב על הכורסה ו-Boof, הוא נשמה טובה טובה, שוכב על השטיח למרגלות Django".

מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי
 מתוך אלבום האינסטגרם / צילום: דרי שי

4. צל: "הצל הוא דמות ללא פנים כך שהוא פותח את הדמיון לכל כיוון".