ניצה בילט

מנכ"לית ובעלת השליטה בלילית קוסמטיקה

כתבות אחרונות

 

לילית קוסמטיקה מחזירה לישראל שני מותגי נישה שפעלו בארץ בעבר

חברת הקוסמטיקה תחל לייבא לישראל בבלעדיות את מותג הטיפוח נוקס ואת מותג הבישום ג'ולייט האז א גאן • הכניסה לקטגוריות של בישום נישה מאפשרת לחברות הגדולות להתרחק מהתחרות הצפופה בשנים האחרונות בשוק הישראלי ולפנות לקהל שמוכן לשלם יותר

שני מוזס 24.06.2020
מותג הבישום ג'יוואגו jivago לילית קוסמטיקה / צילום חול

לילית קוסמטיקה רוכשת 50% ממניות גולדן אלמנטס-ג'יוואגו

מחזור המכירות של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל

שני מוזס 26.03.2017

אחרי 37 שנות היעדרות: מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.02.2017

שחקן חדש בקוסמטיקה הזולה: לילית משיקה את מותג האיפור essence

מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים

אילנית חיות 20.01.2015

השיחה: ברנדס, שגיא ומאור מתחבקות בפרדס

ידידי בית ליסין שוב נפגשים ■ יהודה לוי מתעניין בכנס של חברת גלעד לובינג ■ לילית קוסמטיקה חוגגת 75 ■ וגם: בר-עם ממריא לשבוע האולסטאר

מיכל גלנטי 12.02.2013

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

אילנית חיות 01.06.2010

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות

אילנית חיות 17.09.2009