ארנסט אנד יאנג תרכוש נדל"ן מפאנגאיה ב-256 מיליון שקל

כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", פאנגאיה נדל"ן במו"מ למכירת 16 קומות (בשטח 25 אלף מ"ר) במגדל המשרדים המתוכנן בפרויקט מידטאון תל-אביב

כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", דיווחה אמש חברת פאנגאיה נדל"ן, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, על מו"מ שהיא מנהלת עם פירמת רואי החשבון קוסט פורר גבאי את קסירר(ארנסט אנד יאנג), למכירת 16 קומות (בשטח 25 אלף מ"ר) במגדל המשרדים המתוכנן בפרויקט מידטאון תל-אביב, תמורת 256 מיליון שקל.

מדובר בקומות הראשונות מתוך 50 הקומות המתוכננות במגדל, וב-475 חניות תת קרקעיות. בנוסף, כולל המו"מ אופציה לרכישת מחסנים בהיקף של עד 1,000 מ"ר. פאנגאיה מציינת בדיווח כי קיים תנאי מתלה למימוש העסקה, התלויה באישורה של הרשות לניירות ערך, מאחר שהרוכשת היא גם משרד רואי החשבון המבקר של חברות בקבוצת אלקטרה - השותפה בהקמת פרויקט מידטאון עם פאנגאיה ויורוקום נדל"ן.

שלוש החברות היזמיות רכשו במשותף את הקרקע מידי תנובה לפני שנה וחצי, תמורת 535 מיליון שקל. על הקרקע, שממוקמת בציר מנחם בגין המתחדש, זכויות להקמת שני מגדלים של 50 קומות כל אחד - האחד למגורים והאחר למשרדים, בנוסף על שטחי מסחר ופארק. בימים אלה משווקת פאנגאיה את שטחי המגורים והמשרדים בשני המגדלים.