רשת הציעה כ-2.5 מ' ש' לשידור שלבי ההכרעה בליגת האלופות

צפויה לשדר שני חצאי גמר ואת הגמר של המפעל היוקרתי, שאת זכויות השידור שלו מחזיק ערוץ הספורט ■ שידרה את הגמר בשנה שעברה וזכתה ל-19% רייטינג

זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר את שלבי ההכרעה של ליגת האלופות העונה, ובכלל זה גם את משחק הגמר שייערך ביום שבת, 25 במאי, באצטדיון וומבלי שבלונדון.

רשת כבר הגישה הצעה בגובה של כ-2.5 מיליון שקל לערוץ הספורט, המחזיק בזכויות השידור של המשחקים בישראל. ההצעה כוללת שידור 3 משחקים בסך-הכול - שני משחקים משלב חצי הגמר, ואת משחק הגמר.

מאחר שרשת משדרת בימים רביעי עד שבת, היא נאלצה לבחור את שני חצאי הגמר שייערכו בימי רביעי (24 באפריל ו-1 במאי), כאשר גם משחק הגמר שייערך ביום שבת מסתדר לזכיינית מבחינת ימי הצפייה, ולכן נכלל בהצעה שהגישה.

בעשור האחרון שידרה רשת לא מעט אירועי ספורט, ובעיקר כדורגל. בשנה שעברה היא שידרה את גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לבאיירן מינכן, שלא נחל הצלחה גדולה והביא רייטינג ממוצע של 19% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים, ככל הנראה בגלל הקבוצות הלא כל-כך אטרקטיביות מבחינת הצופה הישראלי (וגם עקב התמודדות קשה באותו ערב מול גמר "הישרדות VIP" בערוץ 10).

לפני כן שידרה רשת את גמר ליגת האלופות ב-2009 בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה, אז גרף המשחק נתון צפייה ממוצע של 31.5%.

שאלת הכדאיות של שידור גמר ליגת האלופות בערוץ ברודקאסט עולה לא מעט בשנים האחרונות, לאור העובדה שהמשחקים משודרים במקביל באפיק ה-HD של ערוץ הספורט, מה שמשפיע מאוד על פוטנציאל הרייטינג.

גם העובדה שאירוע גמר ליגת האלופות מאופיין בצפייה משותפת של קהל, בבתים ובברים, לא מאפשרת לנתוני הצפייה להגיע למספרים הגבוהים שאפיינו אותו בעבר.

עם זאת, שידור של משחק גמר הצ'מפיונס בפריים-טיים יעלה לרשת, על-פי ההצעה שהגישה לערוץ הספורט, פחות משידור והפקה של תוכניות דגל שלה, דוגמת "The Voice".