דרבן רוכשת בעלות בנכס בפתח-תקווה בכ-107.5 מיליון שקל

מדובר ב-50% מנכס בשטח כולל של כ-41 דונם, עליו בנויים כ-20 אלפי מ"ר שטחי לוגיסטיקה ומבנה משרדים בשטח כולל של כ-21 אלפי מ"ר

חברת דרבן השקעות מקבוצת אליעזר פישמן, הודיעה היום (ד') על רכישת נכס בפתח-תקווה בכ- 107.5 מיליון שקל. מדובר ב-50% מנכס בשטח כולל של כ-41 דונם, עליו בנויים כ-20 אלפי מ"ר שטחי לוגיסטיקה ומבנה משרדים בשטח כולל של כ-21 אלפי מ"ר.

המבנה הושכר בשבוע האחרון במלואו למשרד הביטחון בחוזה ל-10 שנים עם אופציה להערכה ב-5 שנים נוספות, וקיימות בו זכויות בנייה נוספות למשרדים בסך של כ-74 אלפי מ"ר עיקרי.

דרבן, אשר מחזיקה בכ- 50% מזכויות הנכס המוערכות בשווי של כ-142 מיליון שקל, תחזיק, עם השלמת העסקה, את מלוא הזכויות בנכס. במידה ותושלם העסקה, צפויה דרבן לרשום רווח בגין הזכויות הנרכשות בסך של כ-35 מיליון שקל.

במסגרת העסקה, תשלם החברה כ-4 מיליון שקל במועד חתימת ההסכם. יתרת התמורה תשולם בתוך שנה בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים.

דודו זבידה, מנכ"ל דרבן אמר היום, "העסקה מהווה הזדמנות להשקעה בנכס בעל פוטנציאל השבחה גבוה במיקום מעולה וצפויה להגדיל את תזרים המזומנים, את ה-NOI של החברה ואת מצבת השוכרים האיכותיים כדוגמת משרד הביטחון. רכישה זו הינה המשך ישיר לפעולות מהותיות אותם ביצענו לאחרונה, אשר באות לידי ביטוי בהבעת אמון המשקיעים ושוק ההון בקבוצה".

זבידה הוסיף כי, "אנו ממשיכים לפעול במסגרת תכנית העבודה, להגדלת האחזקות ולביסוס ופיתוח הנכסים המניבים במטרה להגדיל את שיעורי התפוסה באופן משמעותי. כמו כן, אנו ממשיכים באיתור אחר השקעות חדשות בעלות פוטנציאל להשבחה והצפת ערך".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".