אזורים גייסה כחצי מיליארד שקל בחודש האחרון

אזורים השלימה ביום חמישי האחרון את השלב הציבורי בהנפקת אג"ח, עם ביקושים בהיקף של כ-51 מיליון שקל

אזורים השלימה ביום חמישי האחרון את השלב הציבורי בהנפקת אג"ח, עם ביקושים בהיקף של כ-51 מיליון שקל, חיתום הגבוה ב-10% מהסכום שהוצע לציבור. אזורים גייסה סך הכל בשלב הציבורי והמוסדי 250 מיליון שקל.

הביקושים הגדולים הביאו לשיפור רמת הריבית ולסגירת המכרז הציבורי בריבית של 5.35%, במכרז צמוד מדד, הריבית נמוכה מהריבית שנקבעה במכרז המוסדי שעמדה על 5.4%%.

לפני כחודש ביצעה החברה הנפקת זכויות שהושלמה במלואה, ובמסגרתה הזרים בעל השליטה הרשי פרידמן כ-160 מיליון שקל, ועוד כ-90 מיליון שקל שגויסו משאר המשקיעים.

דרור נגל, מנכ"ל אזורים, אמר כי "גיוסי ההון והחוב בחודש האחרון משקפים את אמון המשקיעים בחוסנה הפיננסי של החברה, ואת הכרתו המעמיקה של שוק ההון בתהליך הרה-ארגון שעוברת החברה, ובפוטנציאל האדיר הטמון בחברה ובפרויקטים שברשותה. אנו מזהים מגמת ביקושים, גדלה והולכת, לנדל"ן למגורים, ונמשיך במגמת מימוש נכסים שאינם בליבת פעילותנו ונקדם במהרה פרויקטים רבים למגורים".

רותם רביבי, יו"ר אזורים: "לפני כשנתיים, קיבלה אזורים על עצמה לצאת למהלך נרחב שאנו עדים לשיאו בימים האחרונים עם סיום גיוס של כחצי מיליארד שקל. בנוסף, התקבלה החלטה אסטרטגית להתמקד בנדל"ן למגורים. זוהי החלטה מושכלת המתבססת על הידע והמקצועיות רבת השנים הקיימת בארגון. אנו שומעים את הקולות הקוראים להגברת הבנייה למגורים, ופוגשים את הביקושים לכך, ובכוונתנו למלא תפקיד מרכזי בגידול המשמעותי של יח' דיור למגורים בכל הארץ".