ברנסון: "חיי עבודה אינם 9:00-17:00 יותר, תעבדו מהבית"

לאחר שמנכ"לית יאהו מאריסה מאייר הודיעה בשבוע שעבר לעובדיה כי עליהם לעבוד אך ורק במשרדי החברה, תוקף איל התעופה את המהלך, בפוסט שפרסם בבלוג שלו

לאחר שמנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, הודיעה בשבוע שעבר לעובדיה כי עליהם לעבוד אך ורק במשרדי החברה, או שיפוטרו - תוקף הבוקר (ג') איל התעופה ריצ'ארד ברנסון (המייסד חברת התעופה וירג'ין ב-1984), את המהלך, בפוסט שפרסם בבלוג שלו.

"כדי לעבוד כמו שצריך עם אנשים אחרים, נדרש אמון. חלק חשוב מבניית האמון הוא לאפשר לאנשים לעבור מאיפה שהם רוצים, מבלי להרגיש שמפקחים עליהם", מסביר ברנסון. "מדובר באמנות האצלת הסמכויות, אשר שירתה את וירג'ין (חברת התעופה בבעלותו) וחברות אחרות היטב במשך שנים רבות".

ברנסון הבהיר כי בוירג'ין "אוהבים להעניק לאנשים את החופש לעבוד היכן שהם רוצים, מתוך הנחה שיש להם את המומחיות ואת הדרייב הפנימי כדי להביא תוצאות מצוינות - בין אם הם במשרד או במטבח".

"אם מספקים את הטכנולוגיה הראויה כדי לשמור על קשר, שומרים על תקשורת טובה ומצליחים לאזן בין עבודה מהבית לעבודה מהמשרד, אנשים יקבלו יותר מוטיבציה ויגלו יותר אחריות", סיכם. "חיי עבודה אינם 9-5 יותר, העולם מחובר. חברות שלא מכירות בכך מפספסות".