מהפך המיתוג של ניו אורלינס הורנטס: הכרטיסים יוזלו ב-81%

קבוצת ה-NBA, שתשנה בעונה הבאה גם את שמה והלוגו שלה, תבצע את המהלך במטרה להגדיל את כמות האוהדים במשחקיה

במסגרת המיתוג המחודש שמתכננת קבוצת ה-NBA ניו אורלינס הורנטס, ישתנה החל מהעונה הבאה (2013/14) שם הקבוצה (תיקרא ניו אורלינס פליקאנס, "השקנאים"), הלוגו של הפרנצ'ייז, וגם מדי המשחק.

כעת, מתברר כי גם בתחום היחסים עם הקהל צפויה רפורמה משמעותית: מחירי הכרטיסים והמנויים של הקבוצה יוזלו משמעותית, בשיעור של 81%. כך מדווח העיתון "ניו אורלינס טיימס-פיקאיון".

המהלך אמור לסייע לניו אורלינס להגדיל את כמות הקהל שלה, שעומדת על 13,656 אוהדים למשחק - מקום 29 מתוך 30 קבוצות ה-NBA.

על מהלך המיתוג המחודש של ההורנטס אחראי איש העסקים האמריקאי טום בנסון, שרכש את הקבוצה לפני כעשרה חודשים בתמורה ל-338 מיליון דולר. בנסון מחזיק גם בקבוצת הפוטבול של ניו אורלינס - הסיינטס.