אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי עלו לגמר במכרז H&O

‎‎היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה‏‎: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים‏

‎‎משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי עלו לשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה ‏H&O‏ - כך נודע ל"גלובס".

בשלב הראשון של המכרז התמודדו על התקציב 4 משרדי פרסום נוספים: ‏y&r‏ ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, זרמוןDDB ‎‏ ודחף.

אדלר ופוגל, שעלו לשלב הגמר, יתמודדו כעת בעיקר על הצעה מסחרית שתכריע את המכרז.

‏‏כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים הוחלט ברשת ‏H&O להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום פובליסיס ישראל, שנתיים בלבד לאחר תחילת ההתקשרות עמו.

ההחלטה נבעה בעיקר ממשבר אמון בין הצדדים. ברשת האופנה לא אהבו את העובדה שההנהלה שקדמה לזו הנוכחית (יאיר גלר ומשה נסיס), ושבעטיה נעשתה ההתקשרות עם משרד הפרסום, לא הייתה גלויה עם הרשת בנוגע לשינויי הבעלות והניהול הצפויים.

‏נראה כי נסיס, שהיה אחראי על ההתקשרות, נמנע עד לרגע האחרון מלעדכן את הנהלת החברה, מה שהותיר משקעים כבדים ביחסי האמון.

עם זאת, על רקע השינויים הפרסונליים שעמדו להתרחש ב-‏H&O‏ עצמה - המרכזי שבהם הוא החלפת מנכ"ל - בחרו להמתין עם הפסקת ההתקשרות עם פובליסיס עד למינוי מנכ"ל חדש. ואכן, עם מינויו של ניצן הדס למנכ"ל, יצא לדרך מכרז חדש. פובליסיס ישראל הוזמנו להשתתף בו, אך בחרו בסופו של דבר שלא לקחת בו חלק.

‏‏היקף הפרסום של‎ H&O ‎עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה (9.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏‎(‎‏ ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים.

‏דוברת‎ H&O ‎מסרה בתגובה כי 3 משרדי פרסום נמצאים בשלב בחינה סופית, ובתקופה הקרובה הנהלת החברה תקבל החלטה סופית. ‏‎‎‏