בקרוב ב-yes: זיפזופ תוכניות בטווח שבוע קדימה ואחורה

בשירותי ה-catch up יוכל הצופה לצפות בכל אחת מהתוכניות ששודרו בערוץ במהלך השבוע האחרון - גם אם לא הזמין את התוכן להקלטה ■ בשירות ה-Jump Forward יוכל הצופה לבחור תוכניות שטרם שודרו ולצפות בהן עוד לפני שידורן

חברת הלוויין yes הודיעה היום (א'), באופן קצת חריג, על כוונתה להשיק שירותים חדשים בחודשים הקרובים. לרוב חברות מדווחות על השקה של מוצר עובד שמוכן מסחרית לשיווק, ואולם הפעם החליטה החברה לחרוג במקצת מהנוהל והכריזה על השירותים החדשים שתשיק בקרוב, יחד עם חברת סיסקו ופילת מדיה, בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.

יש להניח כי ההכרזה היום קשורה קשר ישיר לתחרות מול הוט, שעל-פי שמועות בשוק מתכוונת לצאת עם שירותים דומים.

השירותים שהחברה מפתחת מאפשרים זיפזופ לאחור וזיפזופ קדימה של כל התוכניות בערוצים שעליהם רשום המנוי. לדוגמה, לקוח שרוצה לראות תוכנית שפספס בערוץ 2, לא חייב להקליט את התוכנית. הוא יכול פשוט לזפזף אחורה במדריך השידורים ולצפות בה מתי שירצה, וזאת עד לתקופה של שבוע.

כנ"ל גם לגבי תוכניות עתידיות. לקוח שרואה סדרה מסוימת ורוצה לראות את הפרק הבא שלה שישודר בשבוע הבא, יכול לזפזף קדימה ולצפות בה מראש.

בשירותי ה-catch up ,start over, יוכל הצופה לזפזפ בין הערוצים ולצפות בכל אחת מהתוכניות, הסדרות והסרטים ששודרו בערוץ במהלך השבוע האחרון - גם אם לא הזמין את התוכן להקלטה. הדבר שונה מחוויית הצפייה הקיימת היום, המאפשרת צפייה רק בהקלטות מראש שמתכנן הצופה בטרם השידור.

בשירות ה-Jump Forward יוכל הצופה להיכנס ללוח השידורים, לבחור תוכניות שטרם שודרו ולצפות בהן עוד לפני שידורן בערוצים. התוכן שיהיה זמין באפשרות זו יהיה מבוסס על תוכן מוקלט וערוך מראש כגון סדרות וסרטים.

מנכ"ל yes, רון אילון, מסר: "אנו גאים להמשיך ולהוביל את חוויית הצפייה ולהשיק את השירותים המתקדמים ביותר שהטכנולוגיה מאפשרת דוגמת שירות ה-Streamer, ובקרוב נאפשר ללקוחותינו שלא להיות תלויים בלוחות השידורים ולצפות בתוכן הטוב ביותר בעולם - בזמן הנוח להם".