הציעו לעיירה לשנות את שמה ל"שוגרדדי" תמורת 11.65 מ' ד'

מנהלי אתר ההכרויות "SugarDaddie.com" הציעו לעיירה וודסייד, בקליפורניה, 11.65 מיליון דולר כדי שתשנה את שמה לשם האתר למשך 10 שנים ■ חבר מועצת העיר: "אני מוכן לשנות שמי לשוגר דדי תמורת הסכום שהם הציעו"

ספין פרסומי גאוני או מהלך עסקי מתוחכם? אתר הכרויות אמריקאי המשדך בין אנשים מבוגרים ועשירים לבין נשים צעירות בחר מטרה מוזרה אך מקורית כדי לבצע תעלול פרסומי שיעלה אותו לכותרות. אתר ההכרויות "SugarDaddie.com" הציע לעיירה וודסייד, בקליפורניה, 11.65 מיליון דולר כדי שתשנה את שמה לשם האתר למשך 10 שנים, כך לפי דיווח של CNBC.

וודסייד, היא ביתם של כמה ממתעשרי מגזר הטכנולוגיה בארה"ב, כגון מנכ"ל ענקית התוכנה אורקל לארי אליסון. עם זאת, העיירה אינה מושכת אליה נשים צעירות המחפשות אחר "שוגרדדיז", משום שאלה פונות יותר לעבר דרום קליפורניה ולעבר "עמק הסיליקון".

בוודסייד מחירו של בית ממוצע נע סביב 1.5 מיליון דולר, ושיטוט באתר האינטרנט העירוני מעלה כי החשש המרכזי של העיירה הקטנה הוא לא כיצד למשוך יותר תיירים אלא כיצד לתכנן תוכניות ארכיטקטוניות שונות וכיצד להשאיר יותר משאבי קרקע עבור ה-open" space". נשים רבות בעיירה הן בעלות השכלה של תואר שני כך שניתן לומר שהן מעוניינות יותר לייצר את ההון שלהן מאשר להתחתן איתו.

וכיצד הגיבו להצעה בוודסייד? "אני לא חושב שאפשר לקנות את וודסייד במחיר זול כל כך", אמר בבדיחות הדעת רון רומניס, חבר מועצת העיר בתגובה. "אבל אני מוכן לשנות שמי לשוגר דדי תמורת הסכום שהם הציעו", הוא הוסיף.