מוצרי ברנד פור יו ישווקו ברשת טסקו הבריטית

בשלב ראשון תשווק החברה מגוון דגני בוקר ועוגיות תחת "המותג" וכן מגוון של מוצרי "השקדיה" ■ צופה כי היקף המכירות לטסקו יעמוד השנה על כמיליון אירו

אחרי ששיווקה אשתקד מצות לרשת טסקו הבריטית, חברת ברנד פור יו תחל לראשונה לשווק בענקית המזון מגוון מוצרים. בימים אלה חתמה ברנד פור יו, יצרנית "המותג" לרשת הרביעית, על הסכם שלפיו היא תשווק ברשת טסקו מגוון של 50 מוצרים, שעתיד להתרחב בהמשך.

ההסכם התבצע באמצעות חברת קלדוניה מהדרין, חברת שיווק והפצה בריטית.

לדברי רפי שפר, מנכ"ל ומבעלי ברנד פור יו, "טסקו דרשה שנקים חברה מקומית, או לחילופין שנתקשר עם חברה מקומית, כי אלה הם נהלי הרשת, ועל כן העדפנו להתקשר עם קלדוניה".

בשלב ראשון תשווק החברה מגוון דגני בוקר ועוגיות תחת "המותג", וכן מגוון של מוצרי חברת "השקדיה" שברנד פור יו היא המפיצה שלהם. מוצרי "השקדיה" ישווקו בהמשך תחת "המותג" או תחת המותג הפרטי "טסקו".

בשלב שני, הצפוי להתבצע במהלך השנה הנוכחית, תשווק החברה כ-60 מוצרים נוספים, ובהם 22 סוגי סלטים מצוננים, תחת מיתוג "המותג" או תחת המותג הפרטי של הרשת "טסקו".

בברנד פו יו צופים כי היקף המכירות לטסקו יעמוד השנה על כמיליון אירו.

לדברי שפר, "המוצרים ישווקו תחילה במחלקות הכשרות של טסקו, אולם כפי שטסקו מסרה לנו, מוצרי 'השקדיה' והסלטים ישווקו בהמשך במדפים הכלליים של הרשת, וייתכן שגם מוצרי 'המותג'".

עבור ברנד פור יו מדובר בפריצה משמעותית, שכן היקף היצוא של החברה עומד כרגע על 1.5 מיליון אירו בשנה, והוא צפוי לגדול כעת ביותר מ-60%.