תביעה בהיקף של 16 מיליון שקל הוגשה נגד הרשת בטענה כי לא קידמה את מכירות המותג הפרטי עפ"י הסכם עמה • התובעת היא ברנד פור יו, בעלת מניות בשותפות הרשת הרביעית • ויקטורי: "טענות התובעת מבוססות על הנחות שגויות; מטרת התביעה היא ניסיון לשפר את תנאי ההתקשרות"
עטרת שימשה כחברת ההפצה של מוצרי המותג הפרטי של כמה רשתות שיווק ■ "הבעלים ירד למחתרת. זאת אכזבה אדירה. הוא מוג-לב"
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
המותג הפרטי יכלול מוצרי ניקיון לבית ולמטבח, מוצרי טואלטיקה ומוצרים לתינוקות
בשלב ראשון תשווק החברה מגוון דגני בוקר ועוגיות תחת "המותג" וכן מגוון של מוצרי "השקדיה" ■ צופה כי היקף המכירות לטסקו יעמוד השנה על כמיליון אירו
יצרנית "המותג", מותג פרטי הנמכר ברשת הרביעית, טוענת כי מוצריה לא קודמו אצל רמי לוי - בניגוד להסכמים עמה ■ לוי: "אין ממש בטענות שלהם"
שוק המזון הכשר בארה"ב תופס תאוצה: מלבד יהודים דתיים, גם מוסלמים רבים מעדיפים אותו ■ תערוכת Kosher Fest בניו-יורק מספקת הצצה לשוק המתרחב
6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות
בסך-הכול סופקו לטסקו כ-200 אלף חבילות מצות וכ-100 אלף חבילות קמח מצה בשווי 1.7 מיליון שקל ■ זהו שיתוף-הפעולה הראשון של החברה עם רשת בינלאומית
יצרנית המותג הפרטי "המותג" של הרשת הרביעית מקימה מרכז לוגיסטי חדש בצומת קסטינה
מ.מ.ן הפסיקה לרכוש את המותג הפרטי מברנד פור יו לאחר שהרשת נרכשה ע"י קו-אופ ישראל ■ בית המשפט: ההסכם בין הצדדים לא כלל התחייבות של מ.מ.ן שלא למכור את הרשת
רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב וסופר דוש טוענות כי ברנד פור יו גבתה מאחורי גבן עמלה מהיצרנים וייקרה את המותג הפרטי ברשתות ■ דורשות השבה של מיליוני שקלים ■ ברנד פור יו: "הרשתות מפירות את ההסכם עימנו"
"ברנד פור יו" היא יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית ■ במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל