שני סרטוני הפרסום האחרונים של קסטרו נעשו ללא ראובני-פרידן

מאחורי סרטון הפרסומת שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס, עומד דווקא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים

בחודשים האחרונים העלתה חברת האופנה קסטרו שני סרטוני פרסומת שזכו להערכה רבה בתעשיית הפרסום: הסרטון שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס.

ל"גלובס" נודע, כי מי שעומד מאחורי יצירת הסרטונים איננו משרד הפרסום ראובני-פרידן המלווה את חברת קסטרו מזה שנים ארוכות, אלא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים - רעיון וביצוע. חסון אחראי לא רק לסרטונים שעלו בטלוויזיה אלא גם לקמפיין המסיבי באינטרנט.

בדף הפייסבוק של דודי חסון, בו מוצגים שני הסרטונים, מופיעים הקרדיטים ליוצרי הקמפיינים, ללא קרדיט לראובני-פרידן. כמו כן, קרדיטים למשרד הפרסום אינם מופיעים על הסרטונים בטלוויזיה ובאינטרנט. בנוסף, הקרדיט עבור הקריאייטיב מופיע בסרטון האחרון עבור לימור זוהר שביט מקסטרו.

לרשת קסטרו ולמשרד הפרסום ראובני-פרידן יש מערכת יחסים ארוכת שנים שידעה עליות ומורדות, אך בין הצדדים יש קשר עמוק שאיננו שכיח בענף הפרסום. המותג קסטרו, שנחשב לחלוץ בכל מה שקשור לפרסום באופנה, היה תמיד יעד מועדף בעיני משרדי פרסום אחרים, שהיו שמחים לקבל אותו לידיהם אך הברית עם ראובני-פרידן הייתה תמיד יציבה.

דובר קסטרו מסר בתגובה: "ראובני-פרידן הם האחראיים לאסטרטגיית הפרסום של החברה. עם זאת, מעת לעת אנו נותנים אפשרות לצלמים שיוצרים איתנו במהלך השנה לצלם גם סרטים על-פי האסטרטגיה של משרד הפרסום, וכמובן שהכול נעשה בתיאום מלא עם משרד הפרסום ראובני-פרידן".

בראובני-פרידן בחרו שלא להתייחס לידיעה.