המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה בפברואר

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

ינואר ופברואר מבטאים לשמחת ענף הפרסום גידול של כ-20% בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה המסחרית. דומה שלמרות תחושת המיתון ואי-הוודאות, החברות המסחריות ממשיכות להציג מהלכי שיווק בולטים - ייתכן שכפיצוי לסטגנציה ב-2012.

סופר-פארם, שהשקיעה כ-6 מיליון שקל במחירים ריאליים בפברואר באמצעות באומן-בר-ריבנאי, השיקה את שירות CLICK PHARM, שמטרתו לחסוך באמצעות האינטרנט את זמן ההמתנה בתור לתרופות מרשם. לצד החדשנות ממשיכה סופר-פארם גם לתחזק את ליין המבצעים שלה, "10 סיבות להיכנס לסניף", 10 מבצעים במחיר יורד מ-10 שקלים עד שקל אחד.

לאחר קמפיין מאסיבי של הוט בינואר, שבמסגרתו פתחה החברה את כל ערוצי הכבלים למצטרפי הטריפל החדשים, מזמינה אותנו yes בפרסומת משעשעת באמצעות איילין מסיינפלד "לתקן את הטעות". משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

קפה טורקי עלית הוא הקפה השחור הממותג והדיגיטלי במדינה. עלית העלתה בפברואר את קמפיין SAVE THE CAPTAIN, הממשיך את החיבור בין הטלוויזיה לאינטרנט, או ליתר דיוק לדף הפייסבוק של המותג.

משרד הפרסום יהושע TBWA, שנכנס לאחרונה רשמית לרשימת 5 משרדי הפרסום הגדולים במדינה, בולט בטבלה במקומות 4 ו-5 עם פרסומות למכבי שירותי בריאות ומקדונלד'ס.

מכבי שירותי בריאות השיקה את כרטיס ההטבות "מכבי שלי" בפרסומת משעשעת ובולטת בכיכובו של אדיר מילר, ומקדונלד'ס פרסמו בחודש שעבר את סדרת "ביג אמריקה" - סדרת המבורגרים גדולים שמגיעים גם בגרסה מוקטנת.

ישראכרט המשיכה לבלוט בקטגוריית כרטיסי האשראי, והפעם חוזרת עם הנחות ל"עיר הקרח" בפרסומת בכיכובו של הפרזנטור יובל סמו, תחת הסלוגן "תכלס אין על ישראכרט". בנוסף, הציעה ענקית האשראי הנחות ללקוחותיה לתחפושות פורים בכפר השעשועים.

לאחר שאיבדה חלק גדול מנתח השוק שלה, ניסתה חברת נוקיה להמציא את עצמה מחדש בתחום הסמארטפונים בהשקת דגם LUMIA. על ההשקה אמון JWT ISRAEL, שייצר פרסומת בינלאומית עם דגש ישראלי ומזמין אותנו לעשות סוויץ' ל-LUMIA הפועלת בשיתוף-פעולה עם מיקרוסופט ותוכנת האריחים שלה.

רעידת אדמה בתחום ה-ISP: בזק, הממוקמת השבוע במקום השמיני בטבלת המותגים המושקעים, החליטה במהלך דרמטי להגדיל ללקוחות האינטרנט שלה את מהירות הגלישה ל-15 מגה ללא תוספת תשלום. הוט הגיבה מיד בהעלאת מהירות הגלישה ללקוחותיה ל-100 מגה. אז מי אמר שאין תחרות בתחום האינטרנט?

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.

עשרת המותגים המושקעים
 עשרת המותגים המושקעים