האם גארת בייל שווה 80 מיליון אירו?

דיווח: מנצ'סטר יונייטד פנתה לטוטנהאם לגבי רכישת הכוכב הוולשי, ונדרשה לשלם את המחיר המופקע

מנצ'סטר יונייטד פנתה לאחרונה לטוטנהאם כדי לבדוק את עלותו של כוכב הקבוצה, גארת בייל, במידה ותרצה לרכוש אותו בקיץ הקרוב. אתר goal.com מפרסם כי מוליכת הפרמיירליג נדהמה מהדרישה של "התרנגולים" - שמעריכים את השווי של הקשר הוולשי בלא פחות מ-80 מיליון אירו.

מטבע הדברים, מדובר על מחיר מרתיע אותו "השדים האדומים" לא ישלמו. לפי הערכות, בטוטנהאם מעוניינים להשאיר את בייל במועדון בכל מחיר, ויציעו לשדרג לו את החוזה ב-133%, אל סך של 175 אלף ליש"ט בשבוע.

לפי הדיווח, בייל בן ה-23 צפוי להישאר בווייט הארט ליין תחת תנאים כאלו, ובמיוחד על רקע העובדה שהקבוצה עשויה לחזור לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות (מדורגת כרגע במקום השלישי בפרמיירליג).

יש לציין כי מלבד מנצ'סטר יונייטד, גם באיירן מינכן, ברצלונה וריאל מדריד הביעו עניין בבייל, שנותן ב-2012/13 את העונה הטובה בקריירה שלו, עם 21 שערים ב-35 הופעות בכל המפעלים (אשתקד כבש 12 גולים ב-42 משחקים).

אגב, העברה בסך 80 מיליון אירו תהפוך את בייל לשחקן השני הכי יקר בכל הזמנים, אחרי כריסטיאנו רונאלדו שנמכר ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד ב-2009 עבור 94 מיליון אירו. זינדין זידאן נמכר ב-2001 לאותה ריאל, תמורת 73.5 מיליון אירו שקיבלה תמורתו יובנטוס.