פסגות רוכש את מגדל קרסו בבאר-שבע תמורת 100 מ' ש'

המגדל המוקם בימים אלה יימסר לפסגות ביוני 2014 ■ כל שטחי המשרדים הושכרו למינהל הדיור הממשלתי בחוזים ל-15-20 שנה

בית ההשקעות פסגות רוכש מקרסו נדל"ן את מגדל קרסו בבאר-שבע ב- 100 מיליון שקל. המגדל המוקם בימים אלה יימסר לפסגות ביוני 2014, כשכל שטחי המשרדים מושכרים למינהל הדיור הממשלתי, בחוזים ל-15-20 שנה.

מגדל קרסו ממוקם במרכז העסקים של העיר באר-שבע, בפינת הרחובות בן צבי וקרן היסוד, בסמוך לבית המשפט, תחנת הרכבת והתחנה המרכזית. שטח הקרקע כ- 2.1 דונם. הפרויקט כולל קומת קרקע מסחרית בשטח של כ-800 מ"ר, 3 קומות חנייה עיליות ל-173 כלי רכב ו-8 קומות המיועדות למשרדים בהיקף של כ-8,500 מ"ר. היקף כול הפרויקט כ-15 אלף מ"ר.

כאמור המדינה שכרה את כל שטחי המשרדים. בין הגופים שיעברו למגדל בעוד כשנה נמצאים משרד המשפטים ומשטרת ישראל. על פי הערכות, דמי השכירות במגדל יעמדו על 50 שקל למ"ר.

את העסקה הוביל בפסגות דודי דניאל, מנהל תחום הנדל"ן בפסגות גמל ופנסיה. לדברי מנכ"ל פסגות קופות גמל וקרנות פנסיה, שלומי ברכה, "עסקה זו מצטרפת למספר עסקאות נדלן שעשה פסגות בשנה האחרונה. זאת כחלק מגיוון ההשקעות בקופות הגמל בנכסים סולידיים המניבים תשואה נאה לטווח ארוך".

לדברי דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן, "המגרש שנרכש לפני כ-5 שנים נמצא במיקום מרכזי במרכז העסקים של באר-שבע וקידום הפרויקט כלל מהלכים תכנוניים רבים שהושלמו בזכות שיתוף פעולה מוצלח, עם עיריית באר-שבע והוועדה המחוזית".

עוד לדברי פרנס, "העסקה היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה הכוללת מימוש חלק מהנכסים אחרי סיום הבנייה והמשך ייזום ובנייה של נדל"ן מניב כדוגמת הקמת 7 מרכזים שכונתיים בהשקעה של 450 מיליון שקל ופרויקט ענק ברחובות שישתרע על פני 130 אלף מ"ר".

את קרסו נדל"ן ייצגו בעסקה משרד עורכי הדין שטיינמץ הרינג גורמן ושות'. את פסגות ייצגו בעסקה משרד עוה"ד גולדפרב, זליגמן ושות׳.