מבוכה לוועד אל-על: רק שני נציגים הגיעו להרמת כוסית עם שקדי

כך נודע ל"גלובס" ■ רק שניים מ-48 הנציגים החברים בוועד נענו להרמת הכוסית לכבוד פסח במעמד מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי, ובכירי הנהלה נוספים

מבוכה ליו"ר ועד עובדי אל-על: רק שניים מתוך 48 הנציגים החברים בוועד העובדים נענו להרמת כוסית שיזם לכבוד פסח במעמד מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי, ובכירי הנהלה נוספים. כך נודע ל"גלובס".

בסוף שבוע שעבר, הזמין יו"ר הועד, אשר אדרי, את כל 48 חברי ועד העובדים להרמת כוסית לרגל חג. רק שניים מתוך 48 הנציגים - שכל אחד מהם מייצג בוועד סקטור אחר בחברה דוגמת טכנאים וטייסים - הגיעו. גורמים בחברה אמרו היום (ג') ל"גלובס" כי ההחלטה להחרים את הרמת הכוסית של אדרי באה מתוך רצון להעביר מסר חד וברור של אי שביעות רצון מתפקודו של אדרי מול הנהלת החברה. לטענת הגורמים, "אדרי הוא 'פרו-שקדי', וככזה לא שוכב על הגדר ולא נלחם מספיק למען האינטרסים של העובדים בתקופה רגישה שלפני כניסת בעלים חדש לחברה".

שיחות המשא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי חדש בין ועד העובדים, הנהלת החברה וההסתדרות, הופסקו לפי שעה בעקבות בדיקת נאותות שעורכת קרן פימי של ישי דוידי טרם כניסתה לגרעין השליטה של אל-על. יצוין כי פימי, התנתה את כניסתה בחתימה על הסכם קיבוצי חדש עם העובדים.

אדרי, השוהה בחו"ל בחופשה עם משפחתו, מסר בתגובה: "מאז שנבחרתי לתפקיד יו"ר מועצת העובדים באל-על, אני עושה ימים כלילות על מנת לשרת את העובדים בנאמנות, ביושר ובהגינות. לצערי יש אנשים שממניעים אישיים ופסולים מנסים לפגוע בי וביתר העובדים, ההכפשות האלה לא יעזרו, אמשיך לפעול למען עובדי אל-על ובשבילם". בעניין המו"מ על ההסכם הקיבוצי מסר דובר הוועד כי "ועד עובדי אל-על עוקב בדריכות אחרי המו"מ שמנהלת הנהלת החברה מול קרן פימי. במידה ותחליט פימי לרכוש אחוזים בחברה מתכוון וועד העובדים ליזום פגישה עם אנשי הקרן וזאת טרם כניסתם לחברה".