סמנכ"ל המכירות של ערוץ 10, דן רון, מונה למשנה למנכ"ל נענע10

רון, שימשיך למלא במקביל את תפקידו בערוץ 10, יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש על הסחר והמכירות באתר נענע10

3.5 חודשים אחרי שיריב ג'יבלי מונה למנכ"ל נענע10, דן רון מונה היום (ה') למשנה למנכ"ל האתר.

רון הוא סמנכ"ל המכירות, שיתופי-הפעולה והסלולר של ערוץ 10, ובדומה לג'יבלי - שממשיך לכהן כמנכ"ל חברת ההפקות JCSID מקבוצת JCS שבבעלות בעלי הערוץ והאתר רון לאודר - גם רון ימשיך בתפקידו הנוכחי בערוץ 10.

במסגרת תפקידו החדש רון יהיה אחראי על הסחר והמכירות בנענע10. בערוץ 10 הוא אחראי על אגף הסחר של הערוץ, שכולל את הכנסות החברה וניהול הסכמי סחר עם חברות רכש מדיה ומפרסמים.

רון, 45, בעל תואר ראשון ושני בשיווק ובתקשורת המונים, כיהן לפני הגעתו לערוץ 10 כמנכ"ל חברת אל.די.אי וחברת IMH (נציגת MTV ו-CNN בישראל) מקבוצת מפל תקשורת, מנכ"ל נור מערכות פרסום וסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת תיא תקשורת.

על מינויו של רון החליטה מיכל גרייבסקי, יו"ר נענע10 ויו"ר ועדת הכספים של ערוץ 10, שציינה כי "רון הינו ממנהלי הסחר הטובים והמקצועיים ביותר בתחום התקשורת בישראל. מינויו הוא מהלך נוסף בתוכנית התייעלות ואסטרטגיה כוללת שעוברת החברה, ושבמסגרתה יאוחדו מחלקות ושירותים מקצועיים בנענע10 ובערוץ 10, כחלק מאסטרטגיה מערכתית של ערוץ 10, נענע10 וחדשות 10".

מנכ"ל נענע10, יריב ג'יבלי, הוסיף כי "השילוב של נענע10 והערוץ הוא יעד שהצבנו לנו לא מכבר, ונכונו לנו התפתחויות מרובות בעתיד. שילובו של רון יחזק את הקשר שלנו עם הערוץ והמפרסמים כאחד, ואני מברך אותו על הצטרפותו לצוות ההנהלה".

רון עצמו מסר כי "בישראל, בדומה לעולם, אנו מזהים מגמה גוברת של צריכת מדיה בטאבלטים ובסמרטפונים, וזאת במקביל לעלייה מתמדת בזמן הצפייה בטלוויזיה. במציאות זו מתבקש שערוץ 10 ונענע10 יספקו פתרונות משולבים למפרסמים באמצעות מגוון פלטפורמות לשיווק ופרסום אפקטיבי".