מנרב נכנסת לראשונה לחיפה: תבנה פרויקט בסביוני דניה

החברה חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים הנוגעת למגרש בשטח 7 דונם בשכונת סביוני דניה בעיר

פרויקט ראשון למנרב בחיפה. החברה חתמה הערב (א') על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים הנוגעת למגרש בשטח 7 דונם בשכונת סביוני דניה בעיר.

נכון להיום, התב"ע הקיימת על המגרש המדובר מאפשרת בנייה של 76 יחידות דיור בשטח ממוצע של 100 מ"ר אולם בכוונת החברה לקדם תב"ע חדשה שתאפשר בניית 156 דירות על המגרש. על פי הדיווח של החברה לבורסה, בעלי הקרקע כבר החלו בתהליך קידום התב"ע החדשה. אחוז הקומבינציה בעיסקה נע בין 34% ל-37% בהתאם לכמות היחידות הסופית שתאושר.

עוד נמסר מהחברה כי באם תאושר התב"ע החדשה, עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט תעמוד על כ-188 מיליון שקל כולל מע"מ והיקף הכנסות ממכירת הדירות צפוי לעמוד על כ-210 מיליון שקל כולל מע"מ. בכוונת מנרב להתקשר בהסכם ליווי בנקאי לצורך מימון הקמת הפרויקט. להערכת החברה, תכנון הפרויקט יחל מיידית, וביצועו צפוי להמשך 4.5 שנים.

על פי התכנון הראשוני של החברה, עתיד הפרויקט החדש לכלול דירות בנות 4-6 חדרים ופנטהאוזים. בכוונת החברה לצאת בשיווק 62 יחידות דיור, כבר ברבעון הקרוב, במהלך חודש יוני 2013.

אבי ביתן, סמנכ"ל השיווק של חברת מנרב פרויקטים אמר לאחר חתימת העסקה: "מנרב ממשיכה לבחור קרקעות זמינות לבנייה 'בפינצטה', ולהגדיל את מגוון הפרויקטים שהיא משווקת. הקרקע עליה יוקם הפרויקט מוקפת בחורש טבעי ונהנית מנוף פנורמי למפרץ חיפה. מדובר בפרויקט המגורים הראשון של החברה בחיפה. אנו שואפים להביא לתושבי חיפה את יתרונותיה התכנוניים והביצועיים של מנרב כחברה מובילה בתחום, דירות מיוחדות ומתוכננות היטב כך שמגורים בהם הם חוויה".

מי שטיפל בעסקה מטעם מנרב היו סמנכ"ל הכספים חגי וילנסקי ומנהל כלכלה ויזמות ומוטי רונס.