דל: הצעת הרכישה של בלאקסטון עשויה להיות עדיפה

בסוף השבוע דווח כי בלאקסטון הגישה הצעה זהה להצעה של קבוצת הרכישה בראשותו של מייסד החברה מייקל דל ■ אנליסטים מעריכים כי הקבוצה שתרצה לזכות ברכישה, תיאלץ להעלות את הצעתה

חברת המחשבים דל פרסמה היום (ב') הודעה לפיה ההצעה של קבוצת בלאקסטון לרכישת החברה שהוגשה במהלך סוף השבוע, עשויה להיות עדיפה על ההצעה שהגישה הקבוצה בראשותו של מייסד דל מייקל דל, כך מדווחת סוכנות "בלומברג".

על פי הדיווח, הוועדה המיוחדת שהוקמה לצורך בחינת הצעות הרכישה הודיעה שבתנאים מסויימים שתי ההצעות יכולות להיות הצעות עדיפות. ההודעה הזו של החברה עלולה להלחיץ במעט את מייקל דל שיצטרך כנראה להגיש הצעה משופרת על מנת להשיג את מבוקשו של להפוך את חברת דל מחברה ציבורית לחברה פרטית.

נזכיר כי במהלך סוף השבוע פורסמו דיווחים לפיהם קבוצת רכישה בהובלת חברת בלאקסטון הגישה הצעה לרכישת חברת דל בסכום זהה להצעה שהגישה הקבוצה בראשותו של דל ושעומדת על 24.4 מיליארד דולר. בהודעה שפרסמה חברת דל היום נאמר כי מייקל דל מוכן לבחון תוכניות חלופיות עם צד שלישי.

המניה של דל רושמת עלייה של כ-3% במסחר המקדים בוול סטריט היום למחיר של 14.55 דולר למניה - 6.6% מעל למחיר הרכישה של מייקל דל. על פי סקר אנליסטים שביצעה סוכנות "בלומברג" מוקדם יותר החודש עולה כי 5 אנליסטים לפחות סבורים שקבוצת הרכישה תיאלץ להעלות את הצעת הרכישה לכדי 14.90-15 דולר למניה.