ההמלצות החמות: 6 מניות דיבידנד שבעלי עניין רוכשים

מדדי המניות בוול סטריט טיפסו לאחרונה לשיאים חדשים, וגם אם בימים האחרונים נרשמו מימושי רווחים וירידות, הרי שהמגמה לטווח הארוך עדיין למעלה

מדדי המניות בוול סטריט טיפסו לאחרונה לשיאים חדשים, וגם אם בימים האחרונים נרשמו מימושי רווחים וירידות, הרי שהמגמה לטווח הארוך עדיין למעלה.

מארק מוביוס, יו"ר חטיבת ההשקעות לשווקים מתפתחים בקבוצת טמפלטון (הידוע בכינויו "גורו השווקים המתפתחים"), אמר אתמול בראיון ל-CNBC כי "שוק השוורים האדיר הגיע, והוא כאן כדי להישאר". הסיבה העיקרית, לדברי מוביוס, היא היעדר אלטרנטיבות ראויות להשקעה. "אני לא מבין למה אנשים ממשיכים להשקיע באג"ח שנותנות תשואה של 0.5% או 1% במקרה הטוב. גם מזומן זו טעות גדולה להחזיק בזמן שיש הרבה מאוד מניות טובות בעולם שנותנות דיבידנדים עם 3% תשואה".

"זה לוקח זמן. אנשים זזים ומגיבים לאט. כנראה שאנחנו רק בתחילתו של התהליך ושוק השוורים האדיר במניות ברחבי העולם יימשך עוד הרבה שנים. אני לא מודאג", אומר מוביוס.

בכל אופן, בחברת המחקר KAPITALL פרסמו כתבה על 6 מניות של חברות המחלקות דיבידנדים עם תשואה הגבוהה מ-3% ושבעלי עניין ביצעו רכישות משמעותיות ב-6 החודשים האחרונים.

1. NuStar GP Holdings (סימול: NSH). עוסקת בטיפול, אחסנה והעברה של מוצרי נפט וכימיקלים שונים. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה 393 אלף מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-6.7% ושווי שוק של כ-1.4 מיליארד דולר.

2. Calamos Asset Management (סימול: CLMS). עוסקת בשירותי ייעוץ וניהול נכסים פיננסים. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-1.5 מיליון מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-4.4% ושווי שוק של כ-231 מיליון דולר.

3. Western Gas Partners (סימול: WES). עוסקת ברכישה, פיתוח ותפעול של נכסי אנרגיה שונים. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-8.84 מיליון מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-3.7% ושווי שוק של כ-6 מיליארד דולר.

4. Parkway Properties (סימול: PKY). עוסקת ברכישה, תפעול והשכרה של בנייני משרדים. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-5.84 מיליון מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-3.4% ושווי שוק של כ-1 מיליארד דולר.

5. Universal Technical Institute (סימול: UTI). החברה מספקת שירותי השכלה שונים בתחומים מוטוריים כגון תיקון רכבים, אופנועים, כלים ימיים ועוד. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה 627,445 מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-3.5% ושווי שוק של כ-281 מיליון דולר.

6. Natural Resource Partners (סימול: NRP). עוסקת ברכישה וניהול נכסים שונים הקשורים לתעשיית הפחם. בעלי עניין רכשו בחצי השנה האחרונה כ-2.1 מיליון מניות של החברה. תשואת דיבידנד של כ-9.4% ושווי שוק של כ-2.6 מיליארד דולר.